*Peste 30% din magazin este gol, firmele relocându-se din centrul comercial în zone mai atrăgătoare pentru clienți
Magazinul Unirea Shopping Center din Brașov se golește pe zi ce trece. În prezent, mai mult de 30% din spațiile centrului commercial sunt goale. Una din loviturile de grație a venit la începutul acestui an, când Flanco, retailerul de electronice și electrocasnice, a decis să renunțe la magazinul din Unirea Shopping Center după deschiderea celui din Coresi Shopping Resort.
Mai mult, se pare că și alți chiriași care au magazine deschise în ambele centre comerciale sunt deciși să încheie colaborarea după încetarea contractelor. Unul dintre chiriași s-a arătat extreme de nemulțumit de faptul că cei de la Unirea Shopping Center Brașov sunt „singurul centru commercial cu parcare plătită”, ceea ce face ca numărul clienților să se reducă tot mai mult.
Apariția legii antifumat a făcut ca și clienții restaurantelor și cafenelelor din cadrul centrului comercial să scadă drastic.
Pe de altă parte, însă, conducerea Unirea Shopping Center nu vrea să comenteze scăderea numărului chiriașilor și, automat, al clienților celor care au mai rămas în centrul comercial. BizBrasov.ro a încercat încă din vară să obțină o reacție a familiei Adamescu, cea care controlează Unirea Shopping Center, dar tot timpul am fost amânați. În piață se aude că după ce toți clienții vor pleca, clădirea se va transforma fie în spațiu de birouri, fie în spital privat.
Unirea Shopping Center Brașov a fost inaugurat în martie 2008 în urma unei investiții anunțate de 35 de milioane de euro. Magazinul are are 65 de spatii comerciale, cu suprafata totala de circa 15.000 de metri patrati.