Brașoveanca Aura Anghel a investit 100.000 de euro în Luxury Academy, prima academie de fashion și stil din România.
Înainte de a lansa Luxury Academy, Aura Anghel deținea un salon de înfrumusețare în Cervia, Italia. Absolventă a Academiei de Lux din Milano, Aura este în prezent editor de fashion și consultant de imagine certificat la nivel internațional.
A renunțat la afacerea din Italia după ce academia de fashion a început să capete contur în planurile antreprenoarei. În 2012 a participat la un reality show din Italia, „Look Maker Academy”, unde s-a calificat în finală, iar ulterior, a început să se gândească ce impact ar avea un astfel de program în România și cum ar schimba viziunea estetică a românilor.
A lucrat patru ani la concept, brand și structură și anul trecut a lansat academia, în urma unei investitii inițiale de 100.000 de euro, cu gândul de a aduce și a populariza conceptul de consultant de imagine, o meserie relativ nouă și puțin cunoscută în România în momentul de față.
În cadrul Luxury Academy, cursanții participă la cursuri de consultanță de imagine, hairstyle, make-up, fotografie de modă sau fashion design și sunt instruiți de traineri din Italia și din România.
Academia înfiintata de Aura Anghel propune două module academice cu durata de șase luni, prețul fiecărui modul fiind de 3.000 euro. Primul astfel de modul este așteptat să înceapă luna aceasta, la Brașov. Sunt disponibile două clase a câte 20-30 de studenți, o clasă de limba română și o clasă de limba engleză pentru studenții din alte țări. „La Milano, aceeasi certificare cu relativ același modul de studiu costă aproximativ 18.000 euro. Studenții din alte țări aleg să studieze această nouă meserie în România, la alte prețuri”, spune Aura.
De asemenea, academia oferă posibilitatea de inserare a cursanților pe piața muncii, prin intermediul unui sistem atât pentru consultanți de imagine, cât și pentru cei care optează pentru o meserie în make-up sau hairstyle. Acestora li se oferă contracte și colaborări în cadrul unor evenimente media/beauty din România.
Pentru primul an de activitate, antreprenoarea se așteaptă la afaceri de 60 – 90.000 de euro.