Noul BMW Seria 2 Active Tourer debutează în showroomurile din întreaga ţară pe 27 septembrie, urmând ca acesta să fie testat la Braşov în perioada 28 – 30 octombrie în cadrul unei caravane care va străbate în opt oraşe din ţară.
„Seria 2 Active Tourer este un model deosebit de important pentru marcă. La nivel global, studiile companiei au arătat că segmentul compact are cel mai mare potenţial de creştere pe termen mediu pentru piaţa premium. În acelaşi timp, noul model are potenţialul să deschidă BMW către un grup absolut nou de clienţi, cu impact pozitiv pentru toată gama de modele a mărcii”, a explicat Cristian Vlaşin, Sales Manager BMW Group România.
BMW Seria 2 Active Tourer construieşte pe succesul pe care îl are BMW în clasa compactă. Astfel, lansarea BMW Seria 1, 70% din clienţii noului model erau la primul BMW achiziţionat. La fel, noul BMW Seria 2 Active Tourer are potenţialul să atragă un grup absolut nou de clienţi şi dispune pentru aceasta de unele dintre cele mai importante inovaţii ale mărcii: noua generaţie de motoare BMW TwinPower Turbo de 3 şi 4 cilindri, noua arhitectură cu tracţiune faţă care oferă platforma ideală pentru un interior deosebit de spaţios sau cele mai noi tehnologii BMW ConnectedDrive, alături de Head-up Display sau aplicaţii on-line.
„Cine credem că se va îndrăgosti de maşină? Mamele, în primul rând; întreaga maşină este gândită să fie foarte funcţională şi confortabilă pentru copiii de orice vârstă. Familiile tinere, active, care ies mult în natură, împreună cu copiii, credem că vor fi altă categorie de viitori conducători ai BMW Seria 2 Active Tourer”, mai spun reprezentanţii dealerului.