Primăria Brașov intenționează să schimbe regulile de publicitate și afișaj în oraș, iar la începutul anului a supus spre dezbatere publică un regulament în acest.
Prin noile reguli edilii și-au propus să elimine modul în care publicitatea stradală, firmele de pe fațadele clădirilor sau amenajarea vitrinelor afectează imaginea orașului, pentru a crește calitatea experienței parcurgerii și observării spațiului și a elementelor arhitecturale din orașul nostru.
Regulamentul propus nu a obținut aprobarea Consiliului Local. Proiectul a primit 12 voturi pentru și 13 abțineri, contabilizate drept voturi împotrivă. Pentru a fi aprobate, era nevoie de 13 voturi pentru.
Prin acest regulament se stabilea și activitatea de amplasare a mijloacelor de publicitate în zonele de publicitate restrânsă (ZPR) și zonele de publicitate lărgită (ZPL) ale Municipiului Brașov, inclusiv în zona drumurilor publice din aceste zone, în vederea asigurării condițiilor pentru un cadru construit coerent, armonios, sigur și sănătos, pentru protecția valorilor mediului natural și antropic, pentru prezervarea calității peisajului și a cerințelor privind asigurarea calității în construcții.
De asemenea, noul regulament reglementa și modul în care pot fi realizate și amplasate firmele pe fațadele clădirilor, dar și cum trebuie amenajate vitrinele și suprafețele vitrate.
Mai multe detalii despre regulile propus, AICI.
Un comentariu
Se pare că duamna Cristinuța este tare tare supărată pe acest regulament. Ea, care are un suflet cât un milion de panseluțe și o pasiune pentru violoniști, draga de ea! 😀