Fără semnal la telefon și în imposibilitatea de a se conecta la internet. Mai mulți brașoveni care folosesc rețeaua de telefonie Orange au avut probleme pe parcursul zilei de astăzi în primirea apelurilor, dar și cu interneul mobil, care a funcționat cu intermitențe. Astfel de probleme au fost semnalate și în zona Moldovei, la Botoașni.
Reprezentanții serviciului Clienți de la Orange au spus că nu au cunoștință de vreo eroare din sistem și că vor căuta să identifice problemele semnalate.
La sfârşitul lunii martie, Orange a avut mari probleme, timp de câteva ore, din cauza secţionării mai multor cabluri de fibră optică ale companiei. „O parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secţionări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi… Secţionările care au afectat reţeaua de fibră optică au fost cauzate de o alunecare de teren în judeţul Mehedinţi şi de lucrări de construcţii civile, fără legătură cu reţeaua Orange, în judeţele Braşov şi Bistriţa-Năsăud”, se arăta într-un comunicat al companiei de comunicaţii de pe 27 martie.
Ulteriori, Orange România a decis să ofere un bonus de internet de 5 GB clienților care au fost afectați de avaria întâmpinată la rețeaua de fibră optică a companiei.
Orange este liderul pieţei de telefonie mobilă din România, cu venituri totale de 1,125 miliarde de lei în 2018, în creştere cu 5% faţă de 2017. La 31 decembrie 2018, compania furniza servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu finalul anului 2017, potrivit datelor publicate de companie