Germanii de la Intersnack au investit în ultimii trei ani peste 15 milioane de euro în fabrica de la Ghimbav, a declarant, recent, directorul companiei, Cristian Popa.
Una dintre provocările companiei pentru anul acesta este demararea producției de pufuleți. „Acum importăm pufuleții, dar acest lucru nu este tocmai rentabil din punctul de vedere al transportului. Tocmai de aceea ne gândim să demarăm producția de pufuleți la Ghimbav”, a explicat sursa citată.
„Ca lider de piață, mizăm pe câteva direcții clare de acțiune pentru anul acesta: consolidarea cotei de piață și creșterea categoriei, îmbunătățirea parteneriatului cu clienții noștri, dar și optimizarea lanțului de distribuție. Cât despre planurile pe termen lung, activăm într-o piață sub media europeană din punctul de vedere al consumului per capita, cu un retail în consolidare și un consumator deschis unor noi experiențe de gust. Suntem pregătiți să venim în întâmpinarea acestor tendințe prin investiții în modernizarea și mărirea capacității de producție a fabricii din Ghimbav, dar și prin extinderea portofoliului cu inovații care răspund ultimelor trenduri de consum”, a mai spus Popa.
Germanii de la Intersnack au intrat direct în România în 1998, dar ulterior s-au dezvoltat prin investiţii şi achiziţii.
În anul 2006 compania a achiziţionat compania Flipper, cu brandurile Felix şi Fiesta, iar patru ani mai târziu a semnat una dintre cele mai importante tranzacţii de la acea vreme din industria de profil. Recent, arahidele Felix au devenit Nutline.
Intersnack şi-a adăugat în portofoliu brandul de seminţe Nutline în 2010, atunci când l-a achiziţionat de la Alka Group, companie controlată de familia Krenzia. În acea perioadă, Nutline a venit la pachet şi cu o fabrică la Filipeştii de Pădure, însă aceasta a fost închiriată pe termen limitat de la foştii proprietari, pentru ca apoi producţia să fie integrată în unitatea de la Braşov. Vânzările Nutline sunt estimate de ZF la peste 20 mil. euro.
Intersnack este unul dintre cele mai mari companii din industria snackurilor şi are în portofoliu branduri precum Nutline (seminţe), Felix şi Fiesta (arahide) sau Chio (chipsuri), brand care se bate cot la cot pe rafturi cu Lay’s, marcă din portofoliul PepsiCo.