Campania naţională „Consumul de droguri ne priveşte pe toţi” este implementată în peste 850 de unităţi de cazare din 6 judete, dar şi pe Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav.
„Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav s-a alăturat ca partener în campania națională „Consumul de droguri ne priveşte pe toţi”, iniţiată de Agenţia Naţională Antidrog şi lansată în martie 2024”, anunță reprezentanții aeroportului brașovean.
Această campanie vizează unităţile turistice de cazare de tip hotel, pensiune rurală şi urbană, vilă, hostel, motel, cabană şi camping, din judeţele Braşov, Covasna, Bistriţa-Năsăud, Harghita, Mureş şi Sibiu. Este vorba despre mai mult de 2.250 de unităţi de acest gen, totalizând aproximativ 71.000 locuri de cazare.
Toate aceste structuri de primire turistică urmează să difuzeze un spot video de conştientizare a pericolului reprezentat de consumul de droguri, tradus în limbile engleză, germană, spaniolă, italiană, franceză, ebraică şi maghiară. Clipul va rula timp de un an pe ecranele amplasate în recepţiile şi holurile unităţilor turistice, precum şi pe ecranele televizoarelor aflate în spaţiile de cazare.
În contextul aderării României la spațiul Schengen aerian, spotul video de conştientizare a pericolului reprezentat de droguri este prezentat deja pe ecranele informative din cadrul terminalului AIBG, astfel încât pasagerii să înţeleagă dimensiunile reale ale flagelului drogurilor, riscurile la care se expun în cazul în care aleg să folosească substanţe interzise, dar şi necesitatea adoptării unui stil de viață sănătos ca alternativă la consumul de droguri.