Selgros Cash&Carry România va inaugura vineri la Alba Iulia a doua sa unitate în format compact, după cea din Târgu Mureş.
„După 15 ani de activitate pe piaţa românească, deschidem un nou magazin, de data aceasta la Alba Iulia. Este al doilea magazin în format compact din ţară.”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România.
Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 4.000 mp (faţă de cei 10.000 mp ai unităţilor standard Selgros), structura acestuia integrând conceptul de piaţă adoptat de către companie începând cu 2014, cu legume şi fructe, peşte şi fructe de mare, carne şi produse de brutărie. De asemenea, magazinul găzduieşte şi o vitrină asistată cu brânzeturi şi delicatese, carne şi specialităţi. În plus, unitatea asigură un spaţiu reprezentativ, dedicat, cu articole pentru copii, de la jucării şi accesorii până la îmbrăcăminte şi produse alimentare specifice.
Selgros a reluat anul acesta procesul de extindere a reţelei, marcând 15 ani de prezenţă pe piaţa autohtonă şi finalizarea rebrandingului companiei.
Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa. Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.