Un brand puternic și ambițios, susținut de oameni determinați care contribuie la dezvoltarea comunității, a fost lansat pe piața imobiliară a Brașovului.
Rokman, o inițiativă inovatoare în domeniul dezvoltărilor rezidențiale și industriale, a fost lansată recent pe piața din Brașov. Compania are deja în derulare mai multe proiecte în orașul de la poalele Tâmpei, cu spații locative gândite să îmbine confortul, designul contemporan și sustenabilitatea. Prin proiectele pe care le derulează, Rokman redefinește conceptul de locuință modernă și standardele în domeniul construcțiilor.
Figura puternică din spatele Rokman
Fondatorul proiectului este Ionuț Angheluș. Un exemplu de antreprenor vizionar, pasionat și determinat. Cu experiență internațională dobândită la Londra, între 2000 și 2006, și cu o dorință puternică de a construi viitorul, Ionuț a fondat noul brand după 17 ani de proiecte iconice pentru dezvoltarea imobiliară în România. Viziunea sa este să ofere soluții moderne, durabile și rafinate pentru locuințe care să reflecte idealul unui stil de viață premium.
O ambiție împlinită
Implicat activ în sport, pasionat de enduro și alergare, Ionuț Angheluș aduce aceeași energie și dedicare în tot ceea ce face. Începând cu anul 2007, a redefinit standardele în dezvoltarea imobiliară, construind și livrând peste 3.000 de apartamente pe o suprafață desfășurată de 300.000 de metri pătrați. În cele 19 proiecte finalizate, spațiile verzi au fost mereu o prioritate, reprezentând angajamentul față de un stil de viață mai bun. Astfel, au fost amenajați 50.000 de metri pătrați de spații verzi și plantați peste 3.500 de arbori, transformând fiecare proiect într-o comunitate prietenoasă cu natura și dedicată calității vieții.
Pilonii brandului Rokman
Numele noului brand spune totul. „Rok” simbolizează durabilitatea și forța naturii, inspirate de piatră, în timp ce „man” reflectă perseverența echipei și a oamenilor implicați în fiecare proiect. Împreună, Rokman reprezintă expresia echilibrului între puterea materială și cea umană, între stabilitate și progres. „Suntem un brand puternic, susținut de oameni puternici. Credem în echipă, în progres și în ideea că viitorul se construiește pe un fundament solid. Rokman este mai mult decât un nume – este o declarație de intenție, o promisiune de a merge mai departe, mai sus, mai bine. Rokman este brandul care ne ridică odată cu ambiția noastră. Siguri, ca până acum. Stabili, pentru viitor”, a adăugat antreprenorul brașovean.
În prezent, dezvoltatorul are în derulare două noi proiecte în noua zonă rezidențială a cartierului Tractorul, respectiv peste 100 de locuințe, ce ar urma să fie predate la finalul acestui an.
Evolution Development
„Rokman este o promisiune de încredere, calitate și evoluție continuă. Și abia acum începem să arătăm ce putem cu adevărat. Într-o lume în continuă schimbare, Rokman rămâne un reper de stabilitate și ambiție, construit pe un fundament solid – la propriu și la figurat. Rokman este și despre claritate. Fiecare decizie, fiecare proiect, fiecare detaliu este gândit cu claritate și determinare. Nu promitem mai mult decât putem livra, dar suntem hotărâți să livrăm mai mult decât se așteaptă de la noi. Ambițiile Rokman sunt mari, dar mereu ancorate în resursele și puterea noastră. Tocmai de aceea evoluăm cu fiecare proiect, învățăm din fiecare experiență și ne perfecționăm constant. Inovația și dezvoltarea sunt parte din ADN-ul nostru, iar fiecare fundație pe care o turnăm este o declarație a ceea ce înseamnă să privești cu încredere spre viitor”, a explicat Ionuț Angheluș.
Filosofia Rokman
„Avem o filozofie de creștere continuă ce se aplică nu doar în ceea ce construim, ci și în impactul pe care dorim să-l avem asupra comunității. Creăm un stil de viață ideal, susținut de o viziune înaltă și un angajament ferm față de calitate. «Mereu mai bine; mai mult pentru binele comun». Ne ghidăm după principiul că fiecare proiect aduce un plus de valoare, contribuie la un stil de viață mai bun și inspiră încredere în viitor”, a detaliat Ionuț Angheluș.
Articolul complet în ultimul număr al revistei de business Forward Brașov.