Sorin şi Alexandra Ipate au deschis la finalul anului trecut un magazin în Râşnov, pe rafturile căruia stau astăzi peste 500 de lumânări parfumate. În total, ei au creat, inspiraţi din călătoriile lor prin lume, 64 de arome sub brandul Trufash.
„Ideea a apărut în octombrie 2022, odată cu o vizită la Iaşi, la un eveniment, unde ne-am întâlnit cu o producătoare de lumânări de la care noi cumpăram înainte de a începe acest proiect. Dintr-o joacă, am început să creăm lumânări pentru prieteni şi familie, iar feedbackul primit ne-a dat curaj. Fiecare locaţie în care am fost, fiecare călătorie are un miros anume şi mereu ne-am dorit să luăm cu noi acel miros. (…) Nu e doar despre lumânări. Nouă ne place să spunem că oferim experienţe olfactive. Avem produse care poartă numele unor destinaţii în care am fost deja sau în care ne dorim să ajungem“, au povestit cei doi. Investiţia în proiect, menţionează Sorin Ipate, a trecut de 50.000 de euro, iar finanţarea a fost doar din surse proprii.
Trufash a pornit cu zece arome şi o investiţie de circa 1.000 de euro, îşi amintesc cei doi, iar cea mai consistentă parte a investiţiei a fost pentru deschiderea magazinului din Râşnov, unde a fost nevoie de 30.000 de euro.
Citiți mai multe detalii, pe zf.ro.