Prin campania „Permanent la raft”, retailerul Kaufland garantează clienților că indiferent de ora la care ajung în magazine, o să găsească mereu la raft anumite produse de la brutărie, fructe și legume. În cazul în care un produs care are garanția „Permanent la raft” nu se află la raft, clientul va primi un voucher în valoare de 10 lei, care poate fi ridicat de la biroul de informații clienți,
Clienții pot obține chiar mai multe vouchere de 10 lei, dacă sunt mai multe produse pe care le doresc și acestea nu se regăsesc pe rafturile din magazine, chiar dacă fac parte din promoția „permanent la raft”.
Kaufland a implementat și o strategie pentru vânzarea rapidă a produselor perisabile: în fiecare zi, clienţii care aleg să facă cumpărături după ora 19:00 beneficiază de reduceri considerabile la fructe şi legume. Aceste reduceri variază între 20% şi 80% din preț, în funcţie de produs, iar uneori, clienţii care își fac cumpărăturile pot găsi produse alimentare cu preţuri mult mai mici decât în timpul zilei.
Și cei de la Auchan au anunţat că, la ei, „ora de aur” este 20.00, atunci când se reduc preţurile la marfa perisabilă şi mâncarea gătită.
O practică similară, pentru mâncarea gătită, au şi cei de la Carrefour.
Un comentariu
Îmi place oferta Kaufland la usturoi: la punguță sau vrac, bio sau normal, din Turcia, Spania sau China. Numai din România NU! Bravooo!!!