Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav este o investiție strategică a județului Brașov care pe termen lung va duce la dezvoltarea economică a zonei, a subliniat președintele Consiliului Județean, Adrian Veștea.
Ca orice obiectiv economic aflat încă la început de drum, în activitatea sa pot interveni anumite probleme – așa cum este și suspendarea temporară a zborurilor Fly Lili, însă acestea nu sunt nerezolvabile, după cum a punctat Adrian Veștea. „Conducerea Aeroportului a informat Consiliul Judeţean Braşov că se află în discuții avansate cu alte companii aeriene şi că de anul viitor sunt şanse să fie adăugate noi destinații operate de la Ghimbav. Perioada de iarnă este, de regulă, mai dificilă pentru piața aeriană din întreaga lume, dar echipa de conducere a AIBG împreună cu conducerea companiei care operează acest obiectiv strategic ia toate măsurile pentru a depăși cu bine acest impas temporar. De anul viitor, compania Wizz Air – care continuă să opereze la Ghimbav, își va crește numărul de destinații, acestora urmând să li se adauge destinațiile cu care va veni la Braşov un alt operator important, RyanAir”, a precizat Adrian Veștea.
În plus, la începutul lui 2025, conducerea AIBG va avea discuții mai intense cu Transavia, o divizie a Air France, pentru demararea cursei de linie Brașov – Paris. Aceste noi curse vor crea un nivel de încredere ridicat pentru Aeroportul de la Ghimbav în rândul companiilor aeriene, astfel încât acestea să vină să opereze la Brașov.
Componenta militară a aeroportului, rol esențial
„În paralel, managementul AIBG poartă negocieri cu operatorii din turism de pe diverse segmente pentru adaptarea ofertei turistice și promovarea destinațiilor-emblemă ale Brașovului. Nu au fost abandonate nici discuțiile pentru extinderea componentei militare a aeroportului, ceea ce va face din Ghimbav unul dintre cele mai importante aeroporturi NATO din Europa. Pentru Consiliul Judeţean Braşov, toate acestea sunt premise sigure că investiția Judeţului Braşov şi a comunității brașovene își va atinge în câțiva ani obiectivul pentru care a fost realizată, şi anume acela de a face din Brașov și din zonele limitrofe o destinație importantă pentru turiștii din toate colțurile lumii”, a explicat președintele CJ Brașov.
2 comentarii
Singura solutie: management privat, cel mai bine strain, la aeroport. Restul sunt povesti…
Aburitorul de Veștea și-a dat și câyeva milioane de lei înainte să iși termine mandatul de ministru iar acuma AIBG e in faliment ? 😀🤫🤦💥🤣