Evenimentul fwdBV Talks | Branding Communities, organizat de revista de business fwdBV – Forward Brașov, în colaborare cu Agenția Brandberry, va avea loc mâine la Brașov.
Acest an marchează două premiere pentru revista de business Forward Brașov: lansarea seriei de evenimente FwdBv Talks și Gala oficială de premiere a Celor mai iubite branduri brașovene.
Prima ediție a Conferinței FwdBv Talks care a avut loc în luna iunie a fost un real succes și a primit un feedback foarte bun atât din partea comunității de business din Brașov cât și din partea speakerilor și invitaților speciali ai ediției intitulate FwdBv Talks Upgrading Life.
„Credem în valoarea investiției de timp și energie pozitivă pentru a ne reuni, pentru a împărtăși idei și a stârni dezbateri care modelează o viziune informată asupra calității vieții noastre și a celor din comunitatea noastră și astfel am decis să continuăm seria de evenimente cu un moment emblematic pentru comunitatea de business din Brașov: anunțarea oficială a câștigătorilor Top 100 cele mai iubite branduri brașovene”, au anunțat organizatorii evenimentului.
Branduri emblematice pentru comunitatea brașoveană
Studiul realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry le-a dat posibilitatea brașovenilor, pentru al nouălea an consecutiv, să voteze timp de o lună brandurile pe care le consideră emblematice pentru comunitatea lor. Ei au fost invitați să indice, pe diferite categorii și fără sugestii predefinite, trei branduri pe care le apreciază sau le iubesc. De asemenea, au evaluat cele mai influente branduri din industrie, turism și cele mai importante companii angajatoare.
Brandurile nu sunt doar despre produse, ci despre impactul pe care îl au în comunitate! În Brașov avem companii care inspiră, care creează valoare și contribuie la dezvoltarea orașului.
FwdBv Talks „Branding Communities” este momentul perfect pentru a-i celebra pe cei desemnați de comunitate, prin vot liber, drept cele mai iubite branduri brașovene.
„Prin intermediul acestui eveniment dorim să aducem în fața dumneavoastră câteva dintre cele mai relevante voci din branding: employer branding, brand awareness sau community branding. Dorim să le ascultăm părerea și să dezbatem despre cum organizațiile își pot valoriza angajații, cum pot ajunge în comunități sau cum să transformăm comunitățile din brand local într-unul global. Credem că Viscri este un exemplu relevant”, au mai adăugat organizatorii
Moderatorul evenimentului: Cătălin Ștefănescu – jurnalist, realizatorul programului „Garantat 100%” @ TVR1.
Speakeri:
– Doru Șupeală, Consultant de marketing, management și business, fondatorul Hacking Work – Employer Branding: From Employer to Icon
– Caroline Fernolend, Președinte Fundația Mihai Eminescu Trust – The Community Brand: Crafting Authentic Brand Awareness
– Ștefan Chirițescu, Brand Strategist – Brand Awareness: Beyond the Logo
Participare