Candidatul TikTok, Călin Georgescu, a avut nu mai puţin de 10 pagini oficiale sau neoficiale. El a beneficiat și de un grup de influenceri care l-au promovat fără ca publicitatea să fie marcată. De exemplu, campania #echilibrușiverticalitate are 2,4 milioane de vizualizări.
„În primul rând, ne trebuie un lider cu o carieră solidă, cu studii reale, cineva care cunoaşte foarte bine cum funcţionează instutuţiile statului şi le respectă. Patriotismul şi onestitatea sunt esenţiale”, spunea Mădălina Goşoiu pe TikTok.
Mădălina este unul dintre influencerii care au intrat în campanie fără să ştie pentru cine
Mădălina este unul dintre influencerii care au intrat în campanie fără să ştie pentru cine. Ea postează în general sfaturi pentru comunitatea de mame, notează observatornews.ro.
„În această campanie mi se sugera faptul să vorbesc liber despre cum mi-aş dori să fie noul preşedinte al României. Doar că mi s-a impus să ataşez materialului două tagguri şi anume #prezidenţiale2024, #echilibruşiverticalitate. Nu știam de acest Călin Georgescu, nu știam cine este”, spune Mădălina.
Influencerul Mădălina spune că a primit pentru video, 395 de lei după 14 zile de la postarea filmuleţului. A cerut explicaţii aplicaţiei care a postat anunţul pentru că s-a simtit folosită.
„Din păcate și aceși influenceri au început să fie la fel de păcăliți, nu cred ca majoritatea lor a vrut să îl susțină pe omul ăsta. Dar și-au zis ‘ăsta e job-ul meu, să fac promovare plătit'”, spune Silviu Istrate.
Un tânăr antreprenor din Timişoara recunoaşte acum că s-a lăsat dus de val. Şi el, ca şi Ştefan Mandachi, regretă că l-a susţinut pe Călin Geogescu.
Un comentariu
Prostia întruchipată !