Peste 647.000 de clienţi au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut, cu mult peste estimările iniţiale, anunţă retailerul eMAG, la finalul celei de-a 14-a ediţie de Black Friday.
„A 14-a ediţie de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienţi au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut, cu mult peste estimările iniţiale. Cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari faţă de ediţia de anul trecut. În această zi a fost atins şi un nou record al clienţilor care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite şi oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România”, arată raportul companiei.
Clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.
Top categorii de produse comandate
- Produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală: 615.000
- Băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie: 706.000
- Jucării şi articole pentru copii: 399.000
- Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 144.000
- TV, audio-video, gaming şi cărţi: 98.000
- Electrocasnice mici: 162.000
- Fashion şi sport: 113.000
- Mobilă şi casă: 210.000
”Diversitatea mare de oferte a menţinut interesul crescut al clienţilor pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediţii confirmă tendinţele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulţi consumatori îşi pregătesc bugete mai mari şi chiar amână unele achiziţii pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi pentru bunuri necesare zi cu zi”, anunţă compania, citată de news.ro.
Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopţi de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar şi 53 de tone de carne de porc şi 2.300 de servicii de sănătate.
73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferinţa pentru metode de plată simple şi sigure.
Aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localităţile în care serviciul este disponibil.