Societatea FEPER S.A., cu sediul în Bucureşti, Sector 2, Bd. Prof. Dimitrie Pompeiu nr. 8, înmatriculată în Registrul Comerţului Bucureşti sub numărul J/40/1092/1991, Cod de înregistrare fiscală RO752, reprezentata legal de dl. Florin-Danut Buzatu, in calitate de Director General („FEPER” sau „Societatea”),
organizeaza la Sala de conferinţe de la parterul clădirii FEPER din Bulevardul Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, sector 2, Bucuresti (“Adresa Licitatiei”), o Licitatie publica cu strigare in data de 22.11.2024, ora 12:00, pentru vanzarea proprietatii imobiliare de tip comercial, formate din teren și construcţii, situată în Predeal, str. Trei Brazi nr. 6, Județ Brașov, apartinand Sucursalei Predeal a societatii FEPER SA, respectiv Complexul Hotelier Orizont. În măsura în care adjudecarea proprietatii imobiliare nu are loc în decursul ședinței de licitație programate pentru data de 22.11.2024, Feper va organiza o ședință suplimentară de licitație la data de 29.11.2024, ora 12:00, la Adresa Licitatiei. În măsura în care adjudecarea bunului nu are loc în decursul acestei ședințe suplimentare de licitație, Feper va organiza inca o ședință suplimentară de licitație la data de 06.12.2024, ora 12:00, la Adresa Licitatiei.
In situatia in care se vor organiza ședințe suplimentare de licitație, în documentele licitației se vor preciza datele corespunzatoare fiecareia dintre sedintele suplimentare de licitatie, pana la care:
– se vor putea depune inscrieri la licitatie,
- se vor putea depune eventuale contestatii, ulterioare sedintelor suplimentare de licitatie,
- se vor solutiona eventualele contestatii,
- se va putea semna Contractul si achita pretul total, urmare atribuirii obiectului licitatiei.
Obiectul Tranzactiei este descris in documentele licitatiei.
La licitatie pot participa persoane fizice si/sau juridice române sau străine care fac dovada îndeplinirii cerințelor prevăzute în documentele de licitatie. Participarea la licitație se face numai cu acceptarea condițiilor din caietul de sarcini și cu îndeplinirea tuturor condițiilor prevăzute în acesta.
Documentele de licitatie, incluzand caietul de sarcini, regulamentul de organizare a licitației și contractul de vânzare-cumpărare, pot fi ridicate incepand cu data de 28.10.2024, ora 09:00 și până la data de 12.11.2024, ora 14:00, de la sediul Feper din Bd. Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, etaj 5, camera 500, sector 2, Bucuresti, dupa achitarea prin virament a sumei de 5.000 lei/set + TVA, considerata Taxa de procurare documente si acoperire cheltuieli administrative. Aceasta taxa va fi achitata in contul Societatii – IBAN RO33CECEB10330RON2766535, deschis la CEC BANK.
Eliberarea documentelor de licitatie va avea loc doar în baza următoarelor documente:
cerere/solicitare scrisă din partea candidatului,
dovada platii taxei de procurare documente si acoperire cheltuieli administrative,
fie (a) imputernicire/procura din partea potentialului ofertant acordata persoanei desemnate pentru ridicarea caietului de sarcini, in masura in care aceasta persoana nu este insusi potentialul ofertant persoana fizica sau reprezentantul legal al potentialului ofertant persoana juridica, fie (b) dovada calitatii de reprezentant legal in cazul potentialului ofertant persoana juridica, fie (c) actul de identitate (CI/Pasaport) in cazul in care potentialul ofertant este persoana fizica,
copia cartii de identitate a potentialului ofertant persoana fizica sau a imputernicitului/reprezentantului potentialului ofertant persoana fizica sau juridica.
Perioada de depunere solicitari de clarificări va avea loc în intervalul 07.11.2024, ora 09:00 – 12.11.2024, ora 16:00, iar raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor da in perioada 13.11.2024, ora 09:00 – 15.11.2024, ora 16:00. Răspunsurile la clarificări vor fi postate la Adresa Licitatiei si vor fi transmise solicitantilor care au transmis solicitari de clarificari, pe adresele de mail indicate de catre acestia la data achizitionarii documentelor Licitatiei.
Inscrierile la licitatie se pot face la sediul Feper din Bd. Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, etaj 5, camera 500, sector 2, Bucuresti, prin depunerea documentelor de calificare solicitate prin documentele de licitatie, precum si a documentului care atesta plata garantiei de participare, in conditiile prezentate in documentele licitatiei, in perioada 28.10.2024, ora 09:00 – 18.11.2024, ora 16:00.
Garantia de participare la licitatie este de 5% din pretul de incepere licitatie/pretul minim de valorificare a pachetului de actiuni obiect al Tranzactiei, respectiv suma de 2.612.925 LEI. Constituirea garantiei de participare se face prin depunerea unei Scrisori de garantie bancara sau prin punerea la dispozitia beneficiarului a sumei reprezentand garantia de participare (depozit) in contul Societatii – IBAN RO33CECEB10330RON2766535, deschis la CEC BANK, in conditiile precizate in documentele licitatiei.
Licitația se va realiza în condițiile legii și cu respectarea prevederilor cuprinse în caietul de sarcini al licitației.
Pretul de incepere licitatie/pretul minim de valorificare a proprietatii imobiliare Obiect al Tranzactiei este de 52.258.500 LEI + TVA (vanzare in regim de taxare inversa). Proprietatea imobiliara Obiect al Tranzactiei se va licita cu respectarea pasilor de licitație stabiliti de catre Societate in cadrul documentelor de licitatie, respectiv pasul de licitație este de 100.000 LEI.
Atribuirea Obiectului Tranzactiei se face pentru proprietatea imobiliara în integralitate, cu excluderea unei vânzări individuale sau fracționate.
Transferul dreptului de proprietate asupra proprietatii imobiliare ce face Obiectul Tranzactiei va avea loc in momentul incasarii pretului in integralitate. Transferul dreptului de proprietate asupra proprietatii imobiliare ce face Obiectul Tranzactiei și plata prețului va avea loc în termen de maxim 90 (nouazeci) zile calendaristice de la data perfectarii contractului de vanzare ce se va incheia cu adjudecatarul licitatiei.
Detalii suplimentare privind conditiile de participare, clarificari cu privire la documentele licitatiei sau detalii tehnice se pot obtine la sediul Feper din Bd. Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, etaj 5, camera 500, sector 2, Bucuresti sau prin email, la adresa danut_buzatu@feper.ro.
Prezentul Anunț este publicat în 28.10.2024.
FEPER S.A.
Prin Florin-Danut Buzatu – Director General