Marcajele rezonatoare de pe strada Lungă, care delimitează benda dedicată pentru autobuze de celelalte benzi de circulație, au început să fie „șterse”. Cel puțin temporar, până când pe strada Lungă circulația va fi resistematizată, în sensul că va exista din nou o bandă de coborâre exclusiv pentru autobuze, iar acestea nu vor mai circula pe strada De Mijloc.
„Zilele acestea executăm o serie de lucrări pe strada Lungă, tronsonul cuprins între intersecția cu strada de Mijloc și intersecția cu strada Stadionului. E vorba de redimensionarea benzilor de circulație, astfel încât să revenim la situația inițială, în care mijloacele de transport în comun coborau pe strada Lungă. Sperăm ca până la începutul săptămânii viitoare să finalizăm aceste lucrări, inclusiv marcajul pentru benzile dedicate, iar de săptămâna viitoare, mijloace de transport în comun să coboare pe strada Lungă și să oprească stațiile pe care le aveau și înainte”, a precizat la Radio România Brașov FM purtătorul de cuvânt al Primăriei municipiului Brașov, Sorin Toarcea.
Proiectul benzilor dedicate pentru autobuzele RAT ar fi trebuit să fie finalizat, însă s-a blocat după ce nu a fost luat în calcul că sub dalele de sub strada Lungă curge Graftul, astfel că a fost nevoie de documentații pentru găsirea unei soluții, etapă care însă s-a prelungit și ea. Între timp, banda a fost lăsată pur și simplu cu pietriș, fără să mai fi fost asfaltată. Odată instalat în funcție, primarul George Scripcaru a decis că este nevoie de o regândire a acestor benzi speciale de autobuz pe anumite tronsoane, iar pe strada De Mijloc să nu mai circule mijloace de transport, ținând cont că și accesul acestora spre Calea Făgărașului era anevoios în intersecția De Mijloc cu str. Stadioniului (detalii aici).
Muncitorii au refăcut în ultimele zile și porțiunea dintre Mielul Alb și de Mijloc, iar pe margine, respectiv deasupra canalului Graft vor fi din nou parcări ca înainte.
5 comentarii
Si autoturismele raman cu o singura banda?
Stimati alesi, cu respect va intreb, sunteti sanatosi la cap?
Sa resistematizeze corect, asteptam sa se fluidizeze circulatia , sa se gaseasca solutii optime.
Aceste „greseli” de sistematizare sunt platite din bani pulblici , gafele aceste aducand multi bani in anumite conturi , golind pe de alta parte buzunarele cetatenilor . Una asemenea jaf nu ar trebuii tolerat iar ” incompetentii” care sunt responsabili pt o acesmenea abrambureala ar trebuii sa raspunda in fata societatii civile . Un mic stat autocrat prinde contur in Tara Barsei unde incompetentii si hotii se joaca cu nervii calatorilor si soferilor din Brasov chiar pe banii acestora din urma . Presupunand ca este doar incompetenata crasa si nu hotie , trebuie sa le spunem domnilor care au putere de decizie ca exista modele computerizate de analiza si simulare a traficului pe care trebuie sa le aplici si analizezi innainte de a trimite masinile sa distruga un asfalt aflat de altfel intr o in stare buna ca apoi , culmea ,sa revii asupra deciziei . Aceste lucruri costa bani , pe care NU , dumneavostra domnilor i ati generat, ci doar prost administrat !
A revenit primarul Zeus la cârme și a făcut modificările din pix, ca de obicei. Banda de autobuze a fost îngustată, acum sunt două benzi de mașini la urcare, mult prea înguste, banii noștri, cheltuiți de fosta administrație cu toate demersurile făcute ca la carte, arși și rașchetați în câteva ore și refăcut ceva prost, negândit și pe repede înainte. A început marea ‘deblocare’ – o să mai fi distracție în următorii 4 ani, țineți-vă bine!
„ca la carte” = probabil cartea repetenților