Discounterul de modă Pepco, liderul pieței de fashion din România, în funcție de cifra de afaceri din 2023, a scăzut prețurile cu până la 30% față de anul trecut, într-o campanie ce include cele mai cunoscute game de produse din portofoliu.
Campania include haine pentru copii și adulți, lenjerie de corp, prosoape, lumânări și alte articole de uz casnic sau pentru servirea mesei. Fiecare magazin Pepco dispune de 530 de categorii de produse, ceea ce înseamnă aproximativ 13.000 de articole.
Articolele cu preț scăzut pot fi găsite pe rafturile din magazine, marcate cu o etichetă specială, inscripționată cu “Un preț fără precedent!”.
„Misiunea Pepco este clară. Vrem să fim în continuare lider de piață în ceea ce privește furnizarea de produse la prețuri accesibile. Acesta este motivul pentru care am implementat prețuri mai mici la categoriile de haine și articole pentru casă. Ne dorim ca fiecare persoană care intră într-un magazin Pepco să aibă certitudinea că produsele pe care le cumpără sunt de înaltă calitate și la un preț excelent”, spune Bogdan Grigoriu, Head of Region pentru Pepco România, Bulgaria și Grecia.