Salt Bank, primul neobank romanesc, marcheaza primele 100 de zile de la lansarea din aceasta primavara si anunta primele date privind profilul utilizatorilor din Brasov si experienta bancara 100% digitala a acestora dupa ce au facut saltul la neobanking.
Aceasta este parte din promisiunea Salt Bank, de a fi mai mult decat o banca: o experienta de banking transparentǎ, agilǎ, apropiatǎ de utilizator, adaptatǎ nevoilor de azi si construita impreuna cu clientii, pe baza nevoilor si feedback-ului acestora.
In urmatorii trei ani, Salt Bank isi propune sa atraga peste 1 milion de clienti. La 100 de zile de la lansare, neobank-ul 100% romanesc are deja peste 250.000 de utilizatori din toata tara, un numar care a depasit estimarile initiale pentru sfarsitul anului 2024.
„Suntem increzatori ca vom atinge obiectivul de 1 milion de clienti in urmatorii trei ani. Entuziasmul din jurul lansarii si cresterea rapida a bazei de clienti ne confirma acest lucru. Numarul actual de clienti era prognozat initial pentru finalul anului 2024, ceea ce ne da incredere in potentialul nostru de dezvoltare. Ne dorim sa redefinim standardele in banking, sa fim aproape de comunitati, sa ascultam si sa integram constant feedbackul utilizatorilor, in serviciile pe care le oferim. Aceasta este promisiunea Salt: Banking, dar cum vrei tu”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Rata rapida de salt a utilizatorilor cǎtre neobanking confirma apetitul pentru servicii bancare actuale, 100% digitale – si oferǎ in acelasi timp siguranta, inovatie, agilitate si o experienta bancara umana, prietenoasa.
Pana la sfarsitul acestui an si inceputul anului 2025, Salt Bank intentioneaza sa lanseze noi produse de creditare pentru persoane fizice, precum si doua solutii de investitii pe termen lung, inclusiv achizitionarea de actiuni Salt Bank.
Cine sunt primii clienti Salt Bank din Brasov
Clientii Salt Bank din Brasov au o medie de varsta de 36 ani, iar o pondere de 66% dintre acestia sunt barbati.
Clientii brasoveni care utilizeaza in prezent Salt Bank sunt mai economi fata de media nationala a clientilor.
Din punctul de vedere al preferintelor de calatorie ale clientilor din Brasov, top 3 cele mai populare destinatii de vacanta in randul acestora este ocupat de Irlanda, Grecia si Olanda, iar intre destinatiile exotice ale acestora se numara Nigeria, Malaezia, Guadalupe, Etiopia, Japonia, India sau Singapore.
Cele mai frecvente tranzactii efectuate prin Salt Bank de brasoveni pana in prezent sunt platile de mobilitate (pentru servicii de transport public sau ridesharing), urmate de plati la comercianti online si in supermarketuri.
O banca construita impreuna cu clientii. Cum influenteaza fondatorii viitorul bancii
Salt Bank a lansat un model unic pe piata bancara din Romania, prin care toti cei care s-au inrolat in Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este ca pot influenta viitorul bancii – iar o parte dintre cei 100.000 de fondatori au si facut-o deja. Salt Bank a strans pana in prezent peste 6.000 de idei si feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunitatii Fondatorilor Salt.
Feedback-ul lor a fost esential pentru imbunatatirea experientei oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicata in luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator si nu altfel, transformarea punctelor de fondator in bani si/sau actiuni (o idee provenita de asemenea din comunitate), precum si nevoia de suport uman (oameni – oameni) in Care Center.
Campanie speciala si evenimente Salt Bank pentru brasoveni
Pentru a marca curajul celor care au fost alaturi de Salt Bank inca de la inceput, a fost organizata o intalnire special dedicata Comunitatii Fondatorilor din Brasov, dar si cu reprezentantii presei. In cadrul evenimentului, Salt a prezentat cele mai relevante date de consum dupa primele 100 de zile de la lansare si principalele prioritati pentru perioada urmatoare, colectand in acelasi timp feedback si idei utile pentru dezvoltare.
Totodata, Salt Bank a lansat o campanie speciala dedicata brasovenilor: pana pe 15 noiembrie, Salt Bank ofera in Brasov 5% cashback la platile efectuate la comercianti cu cardul Salt.
Oferta se aplica pentru plati de peste 100 de lei la POS in Brasov, avand valoare maximǎ de 50 de lei cashback/ card/ lunǎ.
Salt Bank este mai mult decat un neobank; este viitorul banking-ului digital in Romania, pregatit sa ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetatenie romana, la standarde internationale, cu un puternic accent pe tehnologie si conformitate regulatorie.
Salt Bank, cu sediul in Romania, este detinuta integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare banca din SEE.