Platforma de horeca zizam.com, dezvoltată de producătorul român de carne CarmOlimp din Braşov, se extinde din toamnă în Bucureşti, atât pentru secţiunea business to business, cât şi pentru public, cu gama de produse gătite, la pungă şi caserolă. Sistemul va folosi atât platformele clasice de livrare cât şi pick-up points.
„Arată că un magazin de desfacere, dar nu poţi cumpăra pur şi simplu, poţi doar merge să vezi produsele şi să comanzi online. Extinderea către Bucureşti este un pas important pentru noi. Nu putem să uităm că este cea mai mare piaţă de desfacere din ţară. Acesta a fost primul obiectiv încă de la început, dar am amânat momentul pentru că am vrut să ducem conceptul Zizam pe litoral, în plin sezon, aşa că ne-am reorganizat în ultimele luni. Practic, vom face accesibilă această platforma atât persoanelor fizice, dar va folosi şi ca punct de extindere principal pentru B2B”, a declarat pentru Ziarul Financiar Valentin Şoneriu, Director General Carmolimp.
Doar un punct de livrarea în București, nu și cu servire
Compania caută în prezent spaţii uşor accesibile şi persoanelor fizice – pieţe, spaţii comerciale în principalele puncte de interes din oraş, pentru viitoare puncte de livrare. „Totul se va face prin intermediul aplicaţiei Zizam, nu va fi un magazin cu vânzare directă, ci strict un punct de livrare. Fată de ambalajele pe care le avem deja (ciorbe la pungă de 4kg şi feluri principale la pungă de 2kg), vom avea o nouă linie de produse şi meniuri ambalate în porţii pentru o persoană”, a adăugat Șoneriu.
Compania are experienţă de peste 30 de ani în industria cărnii, iar pentru mâncare colaborează cu producători locali, precum legume de la Matca, judeţul Galaţi, cartofi din Braşov şi fructe de pădure din Braşov. În prezent, are două hale de producţie şi în construcţie încă una, care va fi gata în decembrie. Businessul CarmOlimp a fost înfiinţat în anul 1993 în oraşul Victoria din judeţul Braşov, după cum povesteau anterior fondatorii pentru ZF.