O minciună gogonată a fost transmisă presei sâmbătă seara de conducerea SNTFC CFR Călători, susține publicația clubferoviar.ro.
Operatorul feroviar de stat a transmis că a asigurat tracțiune diesel pentru trenurile afectate de lipsa tensiunii în urma unui accident la o trecere la nivel în zona Sighișăara, de pe raza Regionalei CF Brașov. Publicația Club Feroviar susține că, de fapt, totul a fost ca la Radio Erevan sau ca în snoava cu evangheliștii (cei patru evangheliști erau trei: Luca și Matei). „Locomotivele diesel de la Brașov sunt de fapt una singură, și aceasta împrumutată la SRTFC București”.
Ce s-a întâmplat aseară:
Un ”Dorel” cu camionul a trecut calea ferată cu bena ridicată, la trecerea la nivel de la km 296+218, între stațiile Albești Târnava și Sighișoara, și a rupt linia de contact pentru alimentarea locomotivelor electrice. Ca urmare, traficul feroviar pe Magistrala 300 a fost oprit o bună perioadă de timp, necesară pentru ca echipele Sucursalei Regionale de Căi Ferate Brașov să acționeze pentru înlocuirea firului de contact rupt și repunerea sub tensiune. Trei trenuri au fost blocate pe traseu din această cauză:
”Întrucât operatorul național de transport feroviar de călători nu are disponibilă o locomotivă diesel, cu care se puteau dubla trenurile programate să tranziteze intervalul Albești Târnava-Sighișoara, pe firul II (firul I fiind închis pentru lucrări de reabilitare), următoarele trei trenuri de călători – R 3503 (Brașov-Mediaș), R 3547 (Odorhei-Sighișoara) și IC 531 (București Nord- Cluj Napoca) staționează temporar, până la finalizarea intervențiilor, în gările adiacente zonei afectate, Beia și Vânători”, transmitea purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan.
Detaliile despre cum s-a rezolvat situația, în publicația clubferoviar.ro