Carrefour România a lansat în luna mai o primă etapă a platformei de reduceri la produsele de bază, iar acum a prelungit campania și a extins numărul de articole cu discount cu 500 de produse, potrivit unui comunicat al companiei.
Retailerul francez Carrefour a suplimentat cu 500 de articole categoria produselor de bază pentru care oferă discounturi de maximum 20%, scrie economica.net.
Astfel programul include peste 1700 de produse la preț redus.
„Această primă etapă a fost concepută drept parte din strategia retailerului de combatere a efectelor inflației asupra puterii de cumpărare a românilor, oferind acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț”, anunță retailerul.
Programul include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1700 de produse esențiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei. Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea sunt semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”.
Programul de reduceri se aplică și în platformele digitale de e-commerce ale companiei, Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz .