Prima Dacie 1300 care a ajuns din România, pe roți, pe cel mai vechi circuit din Europa, Nürburgring, într-o tentativă de a demonstra că ceea ce e vechi nu e neapărat obligatoriu de înlocuit iar noul nu trebuie să fie mereu dezirabil. Mașina a parcurs 2.000 de km până la Nürburgring în Germania unde își și-a uzat anvelopele pe celebrul circuit
În spatele acestui proiect se află băieții de la DailyDriven, unul dintre cele mai mari site-uri de informații auto din România. „După patru zile de condus am ajuns cu Dacia 1300 pe Nürburgring și am parcurs cu succes un lap de circuit. Ce am găsit aici poate fi considerat de unii Mecca pasionaților de mașini. Noi, în atâta gălăgie asurzitoare de motoare turate, paradoxal, ne-am găsit liniștea. E greu de explicat în cuvinte cum a fost pe circuit dar deși Dacia are doar 54 de cai, am simțit că am zburat pe curbe și totul s-a terminat dezamăgitor de repede. Dacia a alergat într-o companie selectă, alături de multe Porsche GT3 RS, M2, M3 și lista poate continua”, au spus inițiatorii proiectului.
Inaugurat în anul 1927, Nürburgring este unul dintre cele mai vechi și mai renumite circuite din lume, bucurându-se de o notorietate mondială. Cu o lungime impresionantă de 28 de kilometri, acesta se remarcă drept cel mai extins circuit permanent din lume. „Este probabil cea mai râvnită destinație pentru pasionații de curse și viteză. Într-o industrie auto aflată într-un moment de curmătură vrem să arătăm că și o mașină veche de 50 de ani poate performa la fel ca în prima zi când a atins asfaltul”, a declarat Alexandru Dușcă de la DailyDriven.
Toată experiența, povești de pe traseu, poze și video pot fi găsite aici. sau pe pagina de Facebook Dailydriven.ro