Sursa foto: Ordinea.ro
De multe ori, turiștii nu se pot bucura de un concediu liniștit la mare, pentru că ineficiența transportului în comun îi pune în încurcătură. Într-o astfel de situație stresantă s-au regăsit și doi soți din Brașov, veniți în vacanță pe litoral, care au circulat recent cu autobuzul pe traseul Constanța-Mamaia și au achitat călătoria cu cardul. Validatorul le-a confirmat plata, însă nu a emis o chitanță care să dovedească acest lucru. „Am plătit, mi-a spus tranzacție aprobată și nu mi-a eliberat niciun bon, niciun tichet… mi s-a părut ciudat”, a spus bărbatul. Pe site-ul oficial al mijloacelor de transport în comun din Constanța nu se află nicio informație referitoare la dovada plății cu cardul, ceea ce ridică întrebarea: cum pot demonstra călătorii, inclusiv turiștii veniți pe litoral, că au plătit, dacă nu au aplicația de online banking pe telefonul mobil? Astfel, oricând se poate întâmpla o situație ca cea a turistului din Brașov: să călătorească îngrijorat că ar putea să plătească amendă nejustificat, relatează Replica online. Iar amenzile, evident, nu sunt deloc mici.
În acest sens, reprezentanții operatorului de transport CT Bus au precizat pentru Replica online că atât turiștii, cât și localnicii pot apăsa pe tasta „Info“ de pe ecranul touch screen al validatorului, unde apar ultimele cifre ale cardului după efectuarea plății. Controlorii pot vedea și ei acest lucru în aplicația lor. Problema este că nici localnicii, nici turiștii nu dispun de aceste informații, așadar continuă să călătorească cu stresul unei posibile amenzi usturătoare.