Grupul City Grill, care a apărut pe piaţă acum două decenii, când a fost deschis restaurantul City Grill din zona Primăverii, funcţional şi astăzi, şi-a bugetat afaceri de 62 de milioane de euro pentru acest an, pentru ca în 2027 să ajungă la 100 de milioane de euro încasări. Este vorba de businessul obţinut din restaurante (principalul segment de activitate) şi din hoteluri (o piaţă pe care grupul a intrat de mai puţină vreme).
„În următorii 3-5 ani vrem să mai deschidem încă 12 restaurante şi astfel vom putea ajunge la afaceri de 100 de milioane de euro. Dincolo de Bucureşti, primele oraşe în care vom merge vor fi Braşov şi Cluj-Napoca, iar asta în 2024-2025. Braşovul va exploda în următoarea perioadă, acum are şi aeroport. Trebuie să fim aici“, spune Dragoş Petrescu, fondatorul City Grill, citat de zf.ro.
Restaurantul City Grill de la Brașov este în discuție de mai multă vreme, grupul punând ochii pe vechiul restaurant Cerbul Carpatin pe care intenționează să îl amenajeze și să îl redeschidă.
Astăzi, City Grill operează 24 de restaurante, toate în Bucureşti. Unele sunt în proprietate, altele sunt în administrare, cum e cazul Caru’ cu Bere, spre exemplu. De altfel, grupul are în portofoliu mai multe mărci istorice, precum Pescăruş, Hanu’ lui Manuc sau Caru’ cu Bere.
„Avem 24 de localuri, dintre care opt în proprietate. De-a lungul celor 20 de ani de istorie, am deschis 45 de restaurante şi am închis 21, ceea ce înseamnă o rată de succes de 54%“, adaugă Daniel Mischie, CEO-ul grupului care primeşte zilnic 16.000 de clienţi şi care are aproximativ 1.200 de salariaţi. Dintre aceştia, 200 sunt activi în companie de cel puţin un deceniu.