Compania braşoveană CarmOlimp, controlată de familia Şoneriu din Victoria, a investit recent peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea unei linii de producție ultramoderne pentru prelucrarea și ambalarea unui nou brand de mici, „Litălşi-niște mici”, care va fi lansat inclusiv în New York, cu ocazia unui eveniment dedicat României organizat pe 16 iunie pe faimoasa stradă Broadway.
“E timpul sa ducem cele mai interesante produse tradiţionale româneşti in inima unuia dintre cele mai populare oraşe din lume – New York-ul. Practic, vom închide Broadway pentru o zi şi vom scoate în prim-plan cultura românească si tradiţionalii mici. Vrem să deschidem şi o nouă piaţă pentru micii cu care noi suntem atât de obişnuiţi, dar pe care americanii abia acum îi descoperă, însă ne vom axa pe dezvoltarea pe piaţa românească, care va fi baza acestui business. În România vrem sa construim cel mai puternic brand de mici din piaţă, care vine la pachet cu un sistem de francizare si cu o aplicaţie de livrare si promovare a businessului”, a declarat Valentin Şoneriu, directorul general al CarmOlimp.
Evenimentul “Romania Day on Broadway” a avut loc prima dată în anul 2000 şi este organizat de Ambasada României din Statele Unite ale Americii, Consulatul General al României din New York şi Institutul Cultural Roman. La ediția din acest an sunt aşteptati peste 500.000 de participanţi şi va include un program care vizează prezentarea obiceiurilor şi tradiţiilor româneşti.
“Nu este o demonstraţie de forţă, deşi înţeleg că aşa pare. A pornit mai mult ca o glumă, din dorinţa de a face lucrurile altfel. Am fi fost dispuşi să îi dăm şi gratis, doar de dragul promovării brandului „Litălşi – nişte mititei”, a mai spus Valentin Şoneriu.