Contestația constructorului Ozaltin (Turcia) la contractul de aprox. 600 de milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga se judecă marți, 14 mai 2024 la Curtea de Apel Ploiești, marți fiind primul termen al Instanței din județul Prahova. Anterior, după decizia CNSC favorabilă constructorului Coni (care lucrează pe A 7 Autostrada Moldovei), Ozaltin a depus contestație la Curtea de Apel București care a declinat competența către Instanța din Ploiești, licitația fiind a Consiliului Județean Prahova și nu a CNAIR.
Dacă la Curtea de Apel Ploiești se menține decizia CNSC, atunci contractul va fi semnat cu prahovenii de la CONI. Rămâne de văzut dacă se va da o soluție la primul termen sau va fi nevoie de mai multe termene, scrie economedia.ro.
Coni este constructorul unui segment de 13 kilometri din lotul 2 al Autostrăzii Moldovei A 7 (lotul Mizil-Pietroasele/Costești de 28 km.).
Din plângerea turcilor rezultă că, la Consiliul Județean Prahova, Comisia de Evaluare a respins oferta Ozaltin ca inadmisibilă, iar CNSC a menținut decizia, prin urmare prahovenii de la Coni care lucrează pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei (A 7) rămân câștigători.
La a doua licitație lansată pentru Centura Bușteni – Azuga, CJ Prahova a primit oferte de la Coni (România), Itinera Spa (Italia) și Ozaltin (Turcia), iar după mai multe amânări a desemnat câștigătoare oferta Asocierii CONI (Leader), SC GOTT STRASSE SRL,PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L.,DRUM POD INVEST,”NVO „TRANSINZHINIRYNG” LLC, Automagistral – Pivden. În vară, CJ Prahova modifica „în timpul jocului” punctajul pentru oferta financiară, de la 70% la 40%, după cum Economedia a explicat în iulie 2023. CJ Prahova nu a anunțat public desemnarea CONI, ultimul comunicat de presă postat pe site fiind cel referitor la Centura Comarnic
Citiți mai multe detalii, pe economedia.ro.