Ca urmare a finalizării implementării unui nou sistem informatic la nivelul companiei, acțiune derulată în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 februarie 2024, Electrica Furnizare anunță că vine în întâmpinarea clienților cu o serie de clarificări menite să contribuie la familiarizarea acestora cu noutățile apărute în relația cu furnizorul.
Facturi aferente perioadei de optimizare a sistemului informatic
Facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte. În acest context, reamintim clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie electrică corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora. Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează cantitatea de energie electrică consumată efectiv de către client și se emite o factură de regularizare a consumului de energie.
Transmitere index autocitit
Modalitățile curente de transmitere a indexului autocitit puse la dispoziția clienților sunt portalul și aplicația MyElectrica, precum și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop). Consultanță în puncte de prezență Electrica Furnizare – program extins
Program extins la cele două centre de realții cu clienții din județ, până mâine
Electrica Furnizare a extins, în perioada 26 februarie 2024 – 01 martie 2024, programul de lucru în mai multe puncte de prezență ale companiei, astfel încât clienții interesați să poată beneficia de consultanță cu privire la noutățile apărute în relația cu furnizorul. Punctele de prezență cu program extins în intervalul orar 08:00-18:00 sunt:
Brașov (Jud. Brașov) – Str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31
Făgăraș (Jud. Brașov) – Bd. Unirii, nr. 1 A
7 comentarii
Mint cu nerușinare, pentru un consum lunar mediu de 182 kw, scris explicit pe factura din ianuarie 2024, au facturat peste 580 kw. Peste plafon, alt preț evident. Asta e și interesul.
În plus, nu se poate transmite un index mai mic decât consumul estimat de ei. Nu se poate transmite nici cu zero pentru regularizare în lunile următoare. Nu răspund pe mail, nu răspund la telefon. Doar la sediu unde aroganța e la ea acasă.
Probabil protecția consumatorului o va rezolva.
Cel puțin așa e la Cluj.
Factură inițială 702 lei,o achit, și după 2 săptămâni ,primesc factură pe minus de 702 lei . Consum estimat de ei 450 kw.Multumesc electrica,sunteti haioși,abia nu mă plictisesc.
Cu exceptia prosumatorilor pentru ca nu este posibila autocitirea.
Eu nu am mai primit factura pentru gaze naturale din iulie, și pentru energie electrică din decembrie, abia aștept să înceapă circul atunci când o să le trimită, contestări, reclamații, așa am eu cu ei in fiecare an. E bine că au optimizat sistemul, înainte îi sunam și îmi dădeau facturile, acum daca nu mai poți vorbi cu un operator sa le trimită ei când își aduc aminte.
O aplicație de tot râsul, o estimare nesimțită de 300 kwh. pentru a mă fura de 100 lei
Minciuni , eu am un consum lunar de maxim 200 kw și mi-au emis factură cu 720 kw pe 2 luni
01.12 .23 – 31.01.24
Am sesizat ANRE , ANPC și Min. Energiei o să-i fac și plângere penală, este un jaf la drumul mare , noi dacă nu plătim ne omoară la ei nu plătește nimeni , a venit vremea să ne deșteaptă.
Sa va fut in gat cu electrica voastra de hoti, platesc facturi de peste 1000 lei lunar, vin cate 2,3 recalculari pe luna. Pe o casa care nu are prea multa aparatura electrica utilizata. Hoti nenorociti, blestemati sa fit si in viata urmatoare, caci sunt oameni si familii care nu au paine pe masa si voi le incarcati la facturi…huuuuaaa