UPDATE Pentru ca decizia să fie aplicabilă, hotărârea a trebuit corectată, astfel că după 8 ore de ședință ordinară a fost convocată o ședință de îndată în care s-a dezbătut din nou proiectul cu toate retușurile făcute. Acesta a trebuit mai întâi să treacă prin filtrul comisiilor de specialitate și apoi, să fie dezbătut și supus la vot.
Consilierul liberal Ciprian Chiricheș a avut dubii în privința legalității convocării acestei ședințe de îndată, deși secretarul municipiului dăduse asigurări că este totul în ordine, și nu a vrut să participe la votul pentru aprobarea ordinii de zi.
Cu retușurile de rigoare, proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 23 voturi „pentru” și o „abținere”, la care s-a adăugat neparticiparea la vot a lui Ciprian Chiricheș.
După ce a fost respins în rânduri repetate, proiectul de hotărâre de Consiliul Local ce vizează înființarea Direcţiei de Administrare a Unităţilor de Învăţământ din Municipiul Braşov a fost aprobat, după ce și social-democrații au votat „pentru”. Doar consilierii liberali s-au abținut și de această dată de la vot, respectiv nu s-au arătat convinși nici de punctele de vedere susținute de directori și alți reprezentanți ai unităților școlare din municipiu, prezenți la ședință.
Anul trecut, proiectul a fost respins de trei ori. Conform proiectului de hotărâre, direcţia ar trebui să se ocupe de administrarea infrastructurii educaţionale, dar şi de derularea unor programe de conştientizare )consum de tutun, alcool, droguri, inclusiv substanţe etnobotanice, dependenţe de orice fel, ori jocuri de noroc). „Direcția de Administrare a Unităților de Învățământ din Municipiul Brașov va desfășura toate activitățile necesare asigurării unui proces educațional incluziv care să permită copiilor și tinerilor din municipiu un acces egal la educație si asistență medicală în unitățile de învățământ. Înființarea Direcției de Administrare a Unităților de Învățământ din Municipiul Brașov urmărește așadar îmbunătățirea condițiilor de asigurare a serviciilor publice privind educația și sănătatea în unitățile de învățământ, stabilirea acestora ca servicii publice prioritare pentru municipalitate, schimbarea polarității administrației prin punerea cetățenilor și nevoile de dezvoltare ale comunității pe primul loc, organizarea executării și executarea în concret a activităților propuse de realizarea serviciilor publice de interes local”, se precizează în proiectul de hotărâre.
În total, în cadrul acestei Direcții vor fi angajate 39 de persoane.
Direcția de Administrare a Unităților de Învățământ din Municipiul Brașov are următoarea structură organizatorică:
a) Director general;
b) Director general adjunct;
c) Serviciul Administrativ – Compartimentul Resurse Umane; – Compartimentul Achiziții – Compartimentul Juridic; – Secretariat Tehnic
d) Biroul financiar Contabilitate
e) Direcția de Investiții și Patrimoniu – Serviciul Investiții (Investiții & Reparații curente) – Serviciul Patrimoniu – Compartimentul Evidență Contracte și Atribuire Spații – Compartimentul Evidență Patrimoniu
f) Compartimentul Educație și Incluziune
g) Serviciul Asistență Medicală
Un comentariu
Bugetofagii, tăietori de frunza la câini, lipitori ale bugetului.
De ce avem nevoie de MAI MULTI bugetari???,