RATBV a operaționalizat din aprilie 2021 o nouă linie de transport metropolitană pe traseul Braşov – Budila, cu o lungime totală de 38 de kilometri. Ca în cazul tuturor curselor metropolitane, Primăria din localitate trebuia să plătească o subvenție operatorului de transport pentru a acoperi diferența dintre prețul real al călătoriei și cel plătit efectiv de călători, numai că de aproximativ 8 luni, edilii din Budila „au uitat” de această obligație.
Astfel, operatorul de transport vrea să renunțe la această linie dacă Primăria nu își va plăti în continuare obligațiile. În plus, și mulți dintre călătorii care merg spre Budila fac „blatul”, astfel că pentru RATBV prestarea serviciilor pe acest traseu este păguboasă. Consiliul Local din Budila ar urma să ia o decizie în ședința din 15 ianuarie, respectiv dacă va mai continua să colaboreze cu societatea pentru a asigura transportul public spre și dinspre comună sau trenul va rămâne singura legătură pentru localnicii care nu au autoturism personal.
În zilele lucrătoare, RATBV efectuează opt curse (dus/întors) pe linia 620, ce face legătura între terminalul de la Poienelor și comuna Budila, iar în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, șase curse.
Un comentariu
Vedeți mă cum porcaria numită corectitudine politică iese la iveală! Începe să vă iasă pe nas, asa-i? Păcat că până acum ați crezut în ea,sau ați fost ipocriți?