Petiția lansată duminică seara pentru extinderea programului orar al Aeroportului Internațional Brașov Ghimbav la 24 de ore/7 zile pe săptămână, a primit în 3 zile peste 15.000 de semnături.
Reamintim, la Interviurile BizBrașov „Vorbe sau Fapte cu Ovidiu Văcaru”, CEO-ul companiei DanAir s-a declarat dezamăgit de faptul că brașovenii nu au au sprijinit mai mult prelungirea programului orar al aeroportului:
„Cetățenii Brașovului au partea lor de vină, pentru că au acceptat și tolerat, timp de 5 luni de zile, programul aeroportului. Dacă o astfel de situație s-ar fi întâmplat în altă parte a României-cunoaștem că în Moldova oamenii se inflamează mult mai ușor-, sau în București, lucrurile ar fi stat altfel. Oamenii ar fi făcut petiții, ar fi ieșit în stradă, ar fi cerut socoteală autorităților. Aici ( n.r. la Brașov) nu se întâmplă așa ceva, oamenii sunt mai temperați, așteaptă să vadă ce se va întâmpla. Noi am continuat operarea pentru 5 luni în speranșa că vom avea și sprijinul publicului, pentru că presiunea publică este în final cea care își spune cuvântul. Dar aici nu a existat, în comparație cu alte evenimente care sunt susținute în alte zone ale țării unde cetățenii sunt deranjați. Deși brașovenii sunt deranjați de această situație, nu au acționat în niciun fel. Trebuia să vă adresați autorităților locale și centrale să prelungească programul”, a declarat Ian Matt David la Interviurile BizBrașov „Vorbe sau Fapte cu Ovidiu Văcaru”,
Astfel încât studioul KnonCast Media, unde este produsă emisiunea Inverviurile BizBrașov „Vorbe sau Fapte cu Ovidiu Văcaru” a lansat această petiție, cu intenția de a obține „susținerea populară” pentru o decizie mai rapidă în ceea ce privește extinderea programului orar al aeroportului.
În acest context, directorul general al ROMATSA, Adrian Cojoc, a fost invitat la Interviurile BizBrașov „Vorbe sau Fapte cu Ovidiu Văcaru”, pentru ca toate informațiile prezentate de DanAir să fie lămurite. CEO-ul DanAir, Ian Matt David a declarat în emisiune că singurii vinovați de plecarea companiei de la Brașov sunt cei de la ROMATSA, care nu au acceptat extinderea programului orar al aeroportului astfel încât activitatea la Brașov să devină profitabilă și pentru companie și pentru aeroport. Domnul Adrian Cojoc a refuzat invitația:
„În opinia noastră, toate aspectele pana la acest moment au fost clarificate, dar, în cazul în care aveți întrebări suplimentare, va rog sa mi le transmiteți și veți primi răspunsul cu celeritate”, a declarat diretorul ROMATSA.
Reamintim, în cadrul unui interviu scris pentru agenția de presă „Agerpres” preluat de BizBrașov, Cojoc a declarat că ROMATSA a pus la dispoziție programul orar solicitat de Consiliul Județean Brașov în 2018 și că, în conformitate cu documentele semnate atunci, extinderea programului la 24/7 foate fi justificată doar la 3 ani de la începerea activității, adică în 2026.
Cei care doresc să susțină, în continuare acest demers, sunt invitați să semneze petiția aici.
4 comentarii
Acum sper ca s-au lamurit si babuinii care sunt impotriva aeroportului (macar o prte din ei) ce panarama conduce romatsa!! Chiar n-o sa gasim ac de cojocul lui? Nu cred…
Brașoveni, bucureștenii și sibienii au ghimpi ptr brasoveni .Bugetari cu salarii mari din romatsa sunt dirijați de celelalte autorități (multe de altfel) și ministerul transporturilor,sa pună piedici la Brașov!!!
Agenda dansului este ocupata pana anul viitor in Ianuarie… noi suntem oameni simpli care avem mult timp liber si putem sa ne ducem la multe emisiuni televizate sa dezbatem tema aeroportului Brasov. Refuzul domniei sale este o sfidare la adresa cetatenilor care muncesc in chip onest in aceasta tara si platesc taxe si impozite Statului Roman de unde dumnealui isi primeste salariul in fiecare luna.
Cu aceeasi lipsa de respect ne trateaza in general Statul Roman care nu doreste dezvoltare decat acolo unde este un pol de interes politic sau de alta natura.
Mai mult de atat, domnia sa ar trebui sa vina pe DN1 in Brasov ca sa poata participa la emisiune, pentru ca nu sunt avioane care sa zboare de la Bucuresti la Brasov, asta tot din cauza indolentei si incompetentei Statului Roman care n-a fost in stare sa construiasca o legatura rutiera moderna, de mare viteza, peste Valea Prahovei.
Este probabil ocupat sa-si planifice vacanta de iarna care se apropie vertiginos si pentru care trebuie sa-si rezerve zboruri pentru domnia sa si pentru familie, catre Austria sau Elvetia, la sky.
Dupa parerea mea, in niciun caz acest aeroport nu va reprezenta vreodata un pericol la adresa aeroportului Otopeni care nu cred ca poate fi vreodata ajuns din urma de vreun alt aeroport din aceasta tara. Mai degraba scopul acestui aeroport este sa aduca turisti din alte tari, atat vara cat si iarna in Brasov si sa le ofere o experienta frumoasa de city break sau chiar vacanta.
Mintile inguste cu putere de decizie in pixul carora sta prelungirea programului acestui micut aeroport care a costat extrem de multi bani nu vad potentialul de crestere si nu isi doresc niciodata cresterea acestei zone. Poate chiar se bucura ca un obiectiv care a costat atat de multi bani poate sa ajunga o ruina si sa nu ramana decat un nou proiect realizat pentru propulsarea politica a unor politicieni (ce sa vezi!) vremelnici…
Aveti perfecta dreptate! Eu am spus de la bun inceput, programul aeroportului corespunde programului unui aprozar de cartier!!