
În primele nouă luni din 2023, grupul Orange România a înregistrat o cifră de afaceri de peste 1,14 miliarde de euro, în scădere cu 2,1% față de perioada similară a anului trecut. Scăderi sunt și la numărul de clienți abonați atât la serviciile de comunicații mobile, cât și la internet fix și TV.
În primele nouă luni din 2023 cifra de afaceri este de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut, a anunțat marți operatorul de comunicații, scrie hotnews.ro.
În al treilea trimestru din acest an, grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro.
- Spre comparație, în primele nouă luni din 2022, cifra de afaceri a fost de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021, iar cifra de afaceri in trimestrul trei din 2022 a fost de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior.
La 30 septembrie 2023, grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,7 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,2 milioane de clienți.
- Spre comparație, la 30 septembrie 2022, grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.
Rețeaua 5G acoperă 38 de orașe
Orange spune că a continuat extinderea rețelelor. Pe parcursul trimestrului trei din 2023, acoperirea 4G a ajuns la 98,76% din populație, iar cea 4G+ la 82,23%. Rețeaua 5G/5G+, cu cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, este acum prezentă și în Baia Mare, Brăila și Galați, numărul total al orașelor cu acoperire 5G ajungând la 38.
2 comentarii
SPER SĂ FALIMENTAȚI CÂT MAI CURÂND POSIBIL! IAR MINCIUNILE CU ACOPERIREA 4G,SI TOT CE MINȚIȚI VOI ACOLO ESTE CELEBRA LA ORANGE! MINCIUNA ESTE ARTA ÎN ZIUA DE ASTĂZI!
Îmi pare rău că am ajuns să critic firma Orange, după câțiva ani de fost client de telefonie mobila, persoană mulțumită de serviciile oferite.. După ce am închis un contract pentru un număr cu abonament business, dorind să trec la abonament pe persoană fizică, am fost obligat de firma Orange să trec numărul pe prepaid… Am ascultat de sfatul angajatului Orange, însă surpriza a venit când, dorind să închei un abonament nou (pe persoana fizica) pentru același număr care fusese anterior cu câteva zile un abonament business de 25 Euro, mi s-a transmis că nu pot să beneficiez de o reducere ce se oferea dacă făceam abonament online, deoarece aveam vechime in rețea câteva zile și nu pot beneficia de respectiva ofertă… Nu mi s-a părut ceva corect pentru o persoană care le fusese client peste 3 ani. Fapt pentru care am găsit o ofertă similară la un alt operator… Păcat că astfel au pierdut un client „fidel” care dorea să contracteze și alte abonamente la ei… Consider că politica lor de atragere a clienților este una greșită, in situația mea fiind probabil și alte persoane. Mult succes în scăderea cotei de piață !! Prostia se plătește de fiecare dată!