
În ședința ordinară de joi, consilierii județeni vor dezbate noua organigramă propusă de către Consiliul de Administrație pentru Regia Autonomă Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav.
Față de organigrama aprobată în luna iulie, care prevedea 85 de posturi, noua organigramă va avea 102 posturi. Prin propunerea înaintată, va scădea însă numărul de funcții de conducere de la 9, la 6. Printre altele, potrivit referatului de specialitate care stă la baza proiectului de hotărâre, ar urma să fie reorganizată direcția Tehnico-Operativă prin înființarea a două posturi de siguranță operativă pentru a asigura un nivel cât mai ridicat a întregii activități operaționale din perimetrul aeroportului. De asemenea, se impune și redimensionarea Serviciului Salvare și Stingere Incendii prin înființarea a 4 posturi noi de agent salvare aeroportuară și instalații de stins incendiu și a 5 posturi de conducător autospecială PSI.
Serviciul de Asistență Managerială va fi desființat și se va înființa Direcția de Management al Resurselor Umane și Guvernanță Corporativă, unde se vor înființat 4 posturi, respectiv de consilier, consilier juridic, consilier achiziții publice și consilier pe teme de mediu.
Potrivit aceluiași document, vor fi reduse alte 7 posturi, dintre care 3 de conducere, respectiv cel de director economic/comercial, cel de șef serviciu la Asistență Managerială, precum și un post de șef de birou.