
#CinăCuFolos este evenimentul caritabil în cadrul căruia echipa Schaeffler România a gătit pentru 65 de seniori în bucătăria celor de la Fundatia Bucuria Darului, sub coordonarea lui Chef Sorin Ilieș de la Casa Hirscher, unul dintre bucătarii de top ai Brașovului și unul dintre cei care a uimit cu performanțe culinare deosebite în cadrul faimoasei emisiunii “Chefi la Cuțite”.
Departe de a fi doar o etapă a vieții, Schaeffler înțelege că bătrânețea este o perioadă în care nevoile individuale pot varia mult, de aceea compasiunea și interacțiunea directă sunt mereu necesare. Seniorii au nevoie de conexiune socială, de sprijin emoțional și de oportunități de a-și împărtăși experiențele, iar echipa Schaeffler a îmbrățișat pe deplin oportunitatea de a le fi alături prin intermediul evenimentului #CinăCuFolos.
12 angajați Schaeffler au petrecut peste 6 ore în bucătăria Fundației Bucuria Darului pentru a prepara mai mult 100 de meniuri, fel principal și desert, sub atenta îndrumare a lui Chef Sorin Ilieș de la Casa Hirscher, care i-a ghidat, coordonat, împărțit pe echipe de lucru… S-a lucrat la foc continuu, fără întrerupere, totul pentru a scoate la final o cină deosebită, asemenea celei dintr-un restaurant de lux, astfel încât seniorii să se simtă cu adevărat speciali.
Acțiuni pentru o societate mai bună și mai unită
„Participarea Schaeffler la #CinacuFolos este o expresie autentică a angajamentului companiei de a face o diferență pozitivă în comunitatea locală și nu numai. Prin astfel de acțiuni putem crea o societate mai bună și mai unită, în care respectul pentru vârstnici adaugă plus valoare vieții fiecăruia dintre noi. Interacțiunea cu seniorii a fost o lecție de demnitate și de încredere în propriile forțe. În plus, transmitem aprecieri tuturor organizațiilor nonguvernamentale, care pregătesc acțiuni ce au în spate o organizare riguroasă, cu atenție la detalii, așa cum se întâmplă de fiecare dată și în cazul Fundației Bucuria Darului, cu care avem plăcerea de a colabora în cadrul mai multor proiecte”, declara Ana Bobancu, Manager Comunicare & Branding Schaeffler România.
Schaeffler România a fost întotdeauna deschisă către colaborare și susținere luând în considerare impactul maxim pe care îl poate produce în jur. Astfel, de-a lungul a peste 19 ani de activitate în CSR, Schaeffler România a desfășurat peste 65 de acțiuni, programe și evenimente adresate atât angajaților și familiilor lor, cât și comunității din care face parte. Acestea includ activități sportive, campanii de donații pentru haine, cărți și jucării, programe educaționale și acțiuni de ecologizare.