
BizBrașov a luat ființă în august 2012, trecând, iată, 11 ani de când există în peisajul media local. Lansat ca o platformă de media pentru mediul de business, în ani s-a extins și acoperă aproape toate domeniile, devenind un site de știri generalist. În acest timp, am urcat an de an, am devenit tot mai buni, iar acum am ajuns, potrivit site-ului SimilarWeb, care analizează numărul de vizite, nu numărul de vizitatori unici, să deținem 50% din piața site-urilor de știri online din Brașov. Datele SimilarWeb sunt asemănătoare celor livrate de Google Analytics, platforma de monitorizare a traficului pe care sunt înscrise majoritatea site-urilor din Brașov.
Practic, în luna iunie, am avut 2,4 milioane de vizite, după cum se vede din print-screen-ul de mai jos. Am urcat, astfel, pe locul 54 în categoria News&Media Publishers in Romania și pe locul 381 în topul site-urilor din țara noastră.

Următorul site de știri din Brașov, după numărul de vizite, este mytex.ro, website-ul ziarului Transilvania Expres, cu 308.800 de vizite, de aproape opt ori mai puțin decât BizBrașov.

Pe ultimul loc pe podium se clasează bzb.ro, website-ul ziarului „Bună Ziua, Brașov!”, cu 251.900 de vizite.

Newsbv.ro, un site de știri înființat de jurnalistul Sebastian Dan, se clasează pe locul patru în acest top, cu 172.800 de vizite.

BrasovMetropolitan, site-ul de stiri controlat de jurnalista Mihaela Parghel, a avut 42.800 de vizite luna trecută. Monitorulexpres.ro, site-ul săptămânalului cu același nume, a avut 45.500 de vizite, în timp Transilvania365.ro, website-ul jurnalistului Cristi Florea, a reușit să acumuleze 35.200 de vizite, potrivit celor de la SimilarWeb.

