Grecia este și anul acesta una dintre cele mai căutate destinații pentru turiștii români, dar nu toți se și întorc foarte mulțumiți din concediu. Mulți clienți atrag atenția asupra unui local din Mykonos care a devenit cunoscut pentru „țepele” date turiștilor, mai ales a celor străini.
Însă partea bună este că putem evita astfel de experiențe dacă, înainte de a merge în vacanță, verificăm recenziile localurilor și hotelurilor la care intenționăm să mergem.
„Evitați acest loc!”
Spre exemplu, potrivit ziarulromanesc.de, din cele peste 1.700 de recenzii ale localului DK Oyster din Mykonos, cele mai multe sunt negative.
„Personal nepoliticos, scump. Nerecomandat!”, scrie un turist. Altul se referă la nota de plată și neprezentarea unui meniu. „Atenție, înșelăciune totală!!! Evitați acest loc!”
„Câteva sute de euro pentru o masă și dacă nu plătești, trebuie să mergi la poliție. Despre ce e vorba?” Este doar una dintre miile de reclamații negative de pe site-ul restaurantului.
Restaurantul DK Oyster a ajuns în repetate rânduri în presă în ultimii ani. Cu toate acestea, comentariile și evaluările negative de pe platformele de pe internet și de pe rețelele de socializare nu s-au oprit până în prezent. Restaurantul de pe plaja Platys Gialos își face o reclamă minunată: „Pe plaja Platys Gialos, luxul și stilul își găsesc în sfârșit destinația meritată”, găsim prezentarea pe site-ul acestora . În ciuda acestui fapt, locul are o mulțime de recenzii proaste, arată sursa citată.
Însă turiștii avertizează despre restaurantul din Mykonos: „Vă rugăm să evitați acest loc!”. În comentariile lor, majoritatea utilizatorilor se referă la prețurile exorbitante și la lipsa meniurilor. De asemenea, nu există preț pe niciunul dintre site-urile restaurantului de pe internet, nici pentru băuturi, nici pentru mâncare.
„Acolo te fură cu 350 de euro pentru o bere de 3 litri și 250 de euro pentru o narghilea. O situație pe care nu am mai experimentat-o până acum. Vă rugăm să evitați acest loc!”, spune o altă recenzie pe tripadvisor.de.