Acționarii companiei hoteliere Aro Palace au agreat, săptămâna trecută, afilierea Hotelului Capitol la brandul Mercure al grupului francez Accor.
Investițiile în amenajarea hotelului cu 181 de camere se ridică la circa 10 – 11 milioane de euro și ar urma să demareze în luna ianurie. Hotelul va fi redat circuitului turistic până la finele anului 2025, a declarat, pentru BizBrașov, Călin Ile, președintele Consiliului de Administrație al societății Aro Palace. Acesta a precizat că până în iunie ar urma să semneze acordul cui francezii de la Accor în vederea intrării hotelului brașovean în familia brandului Mercure.
Hotelul Capitol a fost inaugurat în 1974 și are 184 de camere. În urma rebrandingului, hotelul ar urma să urce de la două la trei stele, iar numărul de camere ar urma să scadă, în favoarea altor servicii necesare pentru obținerea clasificării, dar și pentru a respecta standardele viitorului brand hotelier căruia îi va fi afiliată unitatea de cazare.
Acționarii au avut de ales între branduri propuse de cinci lanțuri hoteliere – Hilton, IHG, Marriott, Accor și Luvru.
Grupul Accor deţine brandurile hoteliere Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, Ibis, All Seasons, Etap, Formule 1 şi Motel 6, având peste 4.000 de unităţi deschise în toată lumea. Potrivit site-ului gruoului Accor, în România funcționează șase hoteluri sub brandul Mercure, niciunul dintre acestea în Brașov.