Tehnologia digitală de astăzi permite multor întreprinderi să se dezvolte mult mai rapid, sporind încrederea publicului și gradul de conștientizare a mărcii. Odată ce o companie are un site web, există multe oportunități de promovare.
Ce reprezintă SEO?
SEO este un set de măsuri pentru a aduce un site web în fruntea clasamentului motoarelor de căutare. Este o oportunitate de a face un site web cunoscut și profitabil și de a-l transforma într-un instrument eficient de vânzare.
Desigur, pentru ca un website să fie bine indexat de către motoarele de căutare, acesta trebuie să fie nu numai intuitiv și ușor de utilizat, ci să existe și un conținut valoros pentru cei ce îl accesează. Așadar, o strategie SEO bine pusă la punct va avea nevoie de copywriting și content writing de calitate înaltă.
Ce presupune copywriting-ul?
Copywriting-ul te ajută să transmiți povestea afacerii tale spre publicul țintă într-un mod original și creativ. Crearea de texte bazate pe un set de cuvinte cheie utilizate în motoarele de căutare reprezintă baza copywriting-ului SEO.
Principalele obiective ale SEO copywriting-ului sunt:
- Promovarea pe motoarele de căutare prin utilizarea unui set de cuvinte și expresii cheie. Modul în care aceste cuvinte sunt alese și folosite influențează clasamentul paginii în rezultatele căutărilor, precum și numărul de clicuri și de urmăriri.
- Creșterea numărului de conversii. Vizitatorii nu vor efectua acțiunile planificate pe pagini dacă textul este scris neconcludent, ilogic sau analfabet.
- Prezentarea subiectului și lizibilitatea informațiilor. În mod obișnuit, utilizatorii nu citesc întregul text, ci încearcă să prindă cele mai importante părți. Sarcina copywriter-ului – să structureze textul astfel încât toate informațiile relevante să fie vizibile și ușor de înțeles.
Cu alte cuvinte, prezența cuvintelor cheie în text nu este totul. Conținutul este “fața” informațională a site-ului și trebuie să arate bine. Utilizatorii nu zăbovesc pe site-urile cu conținut nevalabil sau ilizibil. Pentru a atrage publicul țintă, copywriterul trebuie să creeze un text unic și util, ușor de navigat.
De ce este profitabilă promovarea SEO al site-ului?
Optimizarea website-ului pentru motoarele de căutare printr-un set de servicii SEO are avantaje. Acestea presupun:
SEO influențează traficul pe site
Căutarea organică este cel mai adesea cea mai importantă sursă de trafic pentru toate site-urile web. Și cu cât un site web este mai bine clasat pentru cuvinte cheie relevante, cu atât mai mult trafic primește. Un SEO bun va ajuta la creșterea clasamentului pentru a apărea mai des în partea de sus a rezultatelor și pentru a obține mai multe clickuri pe site;
SEO este despre credibilitate
Se consideră că site-urile care apar în partea de sus a rezultatelor căutării sunt mai demne de încredere. De fapt, mai puțin de 1% dintre utilizatori ajung să dea click pe rezultatele de pe pagina a doua. Acesta este motivul pentru care site-urile de pe prima pagină sunt considerate cele mai relevante rezultate pentru o interogare;
Branding
Cu excepția cazului în care deții o companie foarte mare, este probabil ca utilizatorii să nu îți tasteze marca în caseta de căutare. Cu toate acestea, dacă site-ul este frecvent afișat în partea de sus a căutărilor, acest lucru îi va afecta vizibilitatea.;
Trafic mai bun
Tastând o interogare, utilizatorul va căuta un site care să fie cât mai receptiv posibil. Prin urmare, o optimizare SEO adecvată permite ca fiecare pagină a site-ului să devină un punct de intrare pentru un nou utilizator și să îi ofere exact ceea ce caută.
Este o investiție în viitor
SEO este un proces continuu, ale cărui rezultate nu apar peste noapte. Este nevoie de câteva luni pentru a le vedea. Dar odată ce această metodă de promovare începe să dea roade, site-ul va avea trafic gratuit.
Inițial, se poate părea că SEO este mai scump și că durează mai mult timp pentru a obține rezultate. Dar este totuși mai profitabilă și mai rațională, deoarece are un efect pe termen lung și cumulativ.