
Aeroportul Ghimbav ar urma să devină operațional de la jumătatea lunii ianuarie, astfel că, până atunci, Consiliul Județean Brașov va trebui să completeze și schema de personal. Astfel, directorul structurii care administrează aeroportul, Alexandru Anghel, a declarat pentru MyTex.ro că vor fi scoase la concurs cel puţin 51 de posturi, numărul putând creşte, concursurile urmând să înceapă în luna februarie. Vama, Poliţia de Frontieră şi SRI vor veni cu angajaţi din structurile lor.
Aeroportul va avea pentru început program scurt de funcționare
„Am făcut deja un draft de buget. Organigrama cuprinde 51 de posturi, dar momentan este gândită pentru un program de 12 ore. Dacă se va constata că este nevoie de un program de 24 de ore, va creşte şi numărul angajaţilor. Vor fi mai multe etape în care vom face interviuri şi angajări. Este important ca oamenii să trimită CV-uri ţintit, pentru posturile pentru care optează. Pentru asta e nevoie să aştepte puţin, să venim cu toate detaliile. Noi vom oferi aceste detalii în scurrt timp. Vom face anunţuri în presă, vor fi disponibile şi pe site-ul Consiliului Judeţean, poate şi pe site-ul Aeroportului. Primele posturi vor fi scoase în scurt timp, cel mai probabil în luna februarie. Apoi, vom continua în mai multe etape, până când vom completa toate posturile de care este nevoie”, a declarat directorul Aeroportului Internaţional Braşov, Alexandru Anghel pentru publicația brașoveană.