Cu siguranță ai avut și tu vreodată o geantă Guess. Asta pentru că Guess este unul dintre cele mai cunoscute branduri din lumea modei, iar unele dintre cele mai bune haine din ultimii ani au fost realizate de Guess. Cu toate acestea, în ciuda prezenței uriașe a brandului Guess în industria modei, există încă persoane care se întreabă dacă Guess este la egalitate cu marile nume din industrie. Cum ar trebui să fie considerat Guess cu adevărat? Este sau nu este un brand de lux?
Guess pe piața mondială a modei
Guess, un brand cu sediul în Los Angeles și cu o prezență globală, a fost fondat în 1981 de frații Marciano. De atunci, a devenit unul dintre cei mai importanți creatori de modă și de blugi din lume.
Originari din Maroc, frații Marciano au crescut în sudul Franței, unde au fost influențați de curentul estetic al regiunii, care a fost transferat cu succes în unele dintre hainele lor.
Cu aproape 9.000 de angajați în întreaga lume și profituri care depășesc confortabil un miliard de dolari, Guess este unul dintre marile nume din acest sector care a reușit să capteze spiritul noilor generații prin combinarea tradiției și a stilului. Fac ceva ce fac și alte mărci, într-adevăr, dar pe care Guess îl realizează într-un mod unic, conferind mai multă personalitate întregului său catalog.
Chiar și așa, este Guess o marcă scumpă? Pentru că o geantă Guess este scumpă. Adevărul este că, dacă ne uităm la calitatea materiilor prime folosite de Guess și la finisajul general al produselor pe care firma le comercializează, de exemplu pentru o geantă Guess, putem spune fără îndoială că marca Guess este una dintre marcile de lux din sectorul modei, a gentilor, lucru care se reflectă și în preț.
Acest lucru este valabil și pentru unele dintre produsele care nu fac parte exclusiv din catalogul de modă. Guess creează, de asemenea, ochelari și ceasuri de înaltă calitate, acestea din urmă sub eticheta GC, o linie de înaltă calitate care prezintă doar modele premium. Și să nu uităm de cel mai cunoscut produs al brandului, geanta Guess, care este o ilustrare clară a calității. Prin urmare, nu ar fi greșit să spunem că Guess este un brand de lux, deoarece o bună parte din catalogul său este alcătuit din articole premium din gama cea mai înaltă.
Ce face brandul Guess atât de special?
Unul dintre lucrurile cheie care au făcut ca Guess să fie recunoscută la nivel mondial este gustul său de a combina noile tendințe ale modei cu conceptele estetice ale hainelor vintage. Perioada în care fondatorii brandului Guess au crescut în sudul Franței, alături de originile lor din Marocul natal, le-a permis să asimileze de la o vârstă fragedă elementele de bază ale tendințelor modei nord-africane și sud-europene.
Când au ajuns în America, s-a deschis o nouă lume de posibilități, iar Guess a reușit să captureze mai bine decât oricine altcineva tradiția blugilor cu conceptele copilăriei lor. Pornind de la această premisă, brandul a pătruns cu mare succes pe piața americană, ceea ce a dus la extinderea sa globală până când a devenit ceea ce este Guess astăzi: un brand de lux capabil să satisfacă gusturile juniorilor și seniorilor.
În plus, Guess a început să își extindă catalogul de îndată ce planurile de expansiune au început și, în curând, numele Guess a devenit sinonim cu stilul și eleganța pentru blugi, geantă Guess, pantofi, lenjerie intimă și chiar parfumuri, ceasuri, bijuterii, ochelari și alte accesorii, cum ar fi accesorii pentru baie.
După cum am mai spus, este suficient să arunci o privire la întregul catalog Guess și să verifici calitatea țesăturilor și a materialelor produselor lor pentru a vedea că Guess este un brand de înaltă calitate. În magazinul lor online poți vedea cum unele dintre cele mai bune piese din colecție, în ciuda reducerilor, joacă într-o altă ligă.
Dar, atât din punct de vedere comercial, cât și pe podiumuri, este Guess un brand scump? Da, este, și poate sta de la egal la egal cu marile legende ale industriei, cum ar fi Gucci, Armani și Chanel. Iar dacă vrei să încerci ceva la fel de calitativ ca o geantă Guess, încearcă și o geanta Shopper.