Compania națională de stat Hidroelectrica anunță că prelungește din nou perioada în care nu emite facturi, potrivit unei informări transmise clienților.
Termenul de 15.11.2022 anunţat anterior a fost depășit, iar compania a modificat acum din nou data până la care implementează softuri noi, termenul fiind joi, 17.11.2022.
Anterior, Hidroelectrica anunțase că nu va mai emite facturi timp de două săptămâni, în perioada 27.10.2022 – 10.11.2022.
„Stimaţi parteneri,
Vă informăm că în perioada următoare, S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. va desfășura ample operațiuni de implementare a unor noi softuri şi de migrare a bazelor de date, care vor întrerupe temporar procesul de facturare, înregistrarea solicitărilor si reclamațiilor, precum şi răspunsurile la cererile care se află în curs de procesare.
Intervalul de derulare a acestor procese va fi 27.10.2022-17.11.2022.
În perioada indicată, activitatea de relaționare cu publicul a S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. se va desfășura în continuare conform programului afișat pe site-ul companiei.
Dosarele depuse în aceasta perioadă pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi procesate ulterior finalizării operațiunilor menționate.
Vă asigurăm că se depun toate eforturile necesare pentru reluarea serviciilor în cele mai bune condiții pentru dumneavoastră„, se arată în mesajul transmis de companie.
Compania Hidroelectrica, controlată de stat, este cel mai mare producător de energie electrică din România, dar și cel mai ieftin.
Compania are o ofertă de 25 de bani/kWh pentru consumatorii casnici, preț valabil pentru un an de contract. Pentru Brașov, prețul total cu taxe este de 0,78 lei/kWh, indiferent de consum.