Compania brașoveană Comprest SA face angajări în această perioadă în domeniul juridic, al resurselor umane și protecției mediului. Cei interesați își pot depune CV-urile fie la sediul de pe strada Vlad Țepeș nr. 13, fie pe adresa de e-mail: comprest@comprest.ro.
CONSILIER JURIDIC
Candidatul/a ideal
- Dorință de învățare și dezvoltare
- Responsabil și organizat, ce respectă o bună planificare și prioritizare a responsabilităților
- Atent la detalii și răbdător
- Capacitate de analiza si sinteza
- Cunoștințe de operare a calculatorului și a programelor specifice necesare (Excel, Outlook, browser web)
- Orice altă calitate reprezintă un avantaj
Cerintele postului:
- licență în domeniul juridic
- cunoștințe teoretice și practice solide în dreptul civil, dreptul administrativ, dreptul muncii, contracte speciale
- experiența în domeniu reprezintă un avantaj
Descrierea Jobului
Ce o sa facă aceasta persoana?
- Gestionează portofoliul de dosare execuționale cu privire la recuperarea creanțelor de la debitorii societății
- Colaborarea cu departamentul Urmărire creanțe
- Redactează, revizuiește, avizează acte cu caracter juridic (acte de procedură, documente contractuale, cereri, notificări, declarații, proceduri și instrucțiuni interne)
- Asigură consultanța și informarea permanenta a conducerii societatii cu privire la modificările legislative
- Acordă asistență, consultanță și reprezentare juridică companiei
- Asigură suport pentru documentele de specialitate ale fiecărui departament în privința aspectelor legale și conformarea cu legislația și politicile/regulamentele societății
- Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces
Ce oferim?
– 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
– salariu motivant
– bonuri de masa
– posibilitate de dezvoltare profesională
– colectiv harnic și entuziast
– atmosferă de lucru plăcută
INSPECTOR RESURSE UMANE
Candidatul/a ideal
Cum arata pentru noi candidatul/a ideal/a?
- avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
- responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
- optimist/a, sa știe sa zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat;
Cerintele postului:
- experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
- calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte bune REVISAL precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii; capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
- cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Descrierea jobului
Ce o sa facă aceasta persoana?
- Intocmeste, gestioneaza si distribuie documentele specifice activitatii de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/fostilor angajati;
- Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
- Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati;
- Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
- Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;
CE OFERIM?
- 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
- salariu motivant
- tichete de masa
- posibilitate de dezvoltare personala
- lucru intr-o echipa dinamica
RESPONSABIL DE MEDIU
Candidatul/a ideal
Cum arata pentru noi candidatul/a ideal/a?
- Responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- Organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
- Sa aiba capacitate de analiza si sinteza;
- Optimist/a, sa știe sa zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat;
- Sa aiba cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Cerintele postului:
- Experienta in domeniu: minim 3 ani
- Calificari/Specializari specifice domeniului: responsabil de mediu, managementul deseurilor.
- Cunoaşterea legislaţiei de mediu (constituie avantaj cunoaşterea legislaţiei privind gestionarea deşeurilor);
- Cunoștințe Sisteme de Management de Mediu.
Descrierea Jobului
Ce o sa facă aceasta persoana?
- asigura implementarea si mentinerea conformitatii cu cerintele referitoare la protectia mediului din legislatia aplicabila inclusiv cele specificate in autorizatia de mediu;
- intocmeşte raportarile periodice referitoare la gestiunea deşeurilor colectate, depozitate si valorificate conform datelor furnizate de serviciile de producţie si le transmite către instituţiile abilitate;
- pregateste documentatiile necesare si asigura obtinerea/revizia autorizatiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protectiei mediului, necesare pentru desfasurarea activitatii;
- evalueaza impactul de mediu produs de companie si actioneaza in sensul reducerii si chiar al eliminarii lui, prin respectarea normelor legale;
- identifica aspectele legate de mediu ce caracterizeaza activitatile desfasurate de societate;
- monitorizeaza si imbunatateste activitatile legate de mediu;
- participă împreună cu organele de control la inspecţii efectuate de către acestea în cadrul societăţii;
- păstreaza confidențialitatea tuturor datelor la care are acces;
Ce oferim?
– 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
– salariu motivant
– bonuri de masa
– posibilitate de dezvoltare personala
– colectiv harnic si entuziast
– atmosfera de lucru plăcută
Daca această descriere se potrivește cu aspirațiile voastre, așteptăm sa ne cunoaștem mai bine!