
Urban Invest, dezvoltatorul proiectului mixt Urban Plaza din Braşov, va investi 25 milioane de euro în construirea primului hotel care va funcţiona sub brandul AC Marriott. Hotelul va avea o capacitate de 161 de camere, iar parteneriatul cu grupul hotelier internaţional Marriott va fi sub forma unei colaborări de tip franciză. Informația a apărut în apărut în premieră pe BizBrașov în urmă cu aproape patru luni.
„În cursul acestui an, am semnat cu brandul Marriott un contract de franciză, urmând ca în viitorul apropiat să dezvoltăm primul hotel AC Marriott din România, care va cuprinde 161 de camere, investiţia fiind evaluată la aproximativ 25 milioane euro. Am ales Marriott pentru că este în topul brandurilor la nivel de industrie hotelieră şi mai mult decât atât pentru că în Braşov nu avem încă dezvoltat acest segment al industriei hoteliere de lux recunoscute la nivel internaţional“, spun reprezentanţii companiei Urban Invest, citați de zf.ro.
Hotelul va face parte din proiectul mixt Urban Plaza din Braşov, care cuprinde peste 78.000 mp în zona rezidenţială, spaţii de birouri, hotel, zonă de retail, clinică medicală, spa şi restaurante. Investiţia totală în acest proiect ajunge la 120 milioane euro.
Proiectul este împărţit în patru faze de execuţie, dintre care două sunt reprezentate de construirea zonelor rezidenţiale, care acum se află într-un stadiu avansat.
„Lucrările la cea de a treia fază sunt şi ele într-un stadiu evolutiv, parcul fiind elementul central, urmând drumurile de acces din şi înspre cartier. Cea de a patra fază a proiectului este cea mai ambiţioasă şi este reprezentată de zona de funcţiuni mixte. Aici lucrările sunt în stadiu incipient, însă întreaga fază de execuţie este complet autorizată“, precizează aceştia.
De administrarea hotelului este posibil să se ocupe un partener al companiei, reprezentanţii Urban Invest spun că se află în discuţii avansate cu privire la acest subiect, însă nu este încă nimic stabilit. Compania vede un potenţial major în zona dezvoltării turistice a Braşovului, având în vedere că la Ghimbav urmează a fi deschis un aeroport, care ar putea conecta centrul ţării atât cu alte destinaţii locale, cât şi cu destinaţii din afara ţării.
„Braşovul este un oraş care s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani, a atins un standard înalt la nivel naţional, situându-se în topul primelor patru judeţe din ţară, totuşi cu încă foarte mult potenţial de exploatat la nivel de industrie, economie şi dezvoltare integrată. Toate acestea, plus marele avantaj de a fi un oraş foarte turistic au facut Braşovul să fie foarte atractiv pentru investitori, în multe domenii de activitate, inclusiv pentru industria hotelieră. În următorii ani, Braşovul şi-a propus să se poziţioneze ca una dintre cele mai bune destinaţii de investiţii din România şi chiar din Europa de Sud-Est, mai ales în contextul actual când mulţi dintre investitorii europeni caută să îşi relocheze afacerile în anumite zone mai sigure, cu forţa de muncă accesibilă“, adaugă reprezentanţii companiei.
AC Hotels by Marriott este un lanţ de hoteluri cu prezenţă în mai multe ţări din Europa şi în Statele Unite ale Americii, adresându-se atât turiştilor veniţi în scopuri de business, cât şi publicului leisure. Lanţul de hoteluri a pornit ca unul independet în Spania, iar în 2011 a fost cumpărat de către lanţul Marriott, funcţionând de atunci sub umbrela unuia dintre cele mai puternice branduri hoteliere internaţionale
Un comentariu
Sper ca acest gunoi arhitectural sa fie amplasat cat mai departe de centrul Brasovului.