Up România a încheiat un parteneriat cu serviciul de food delivery Tazz by eMag prin care beneficiarii de carduri Up Dejun pot achita cu acestea comenzile din aplicaţia Tazz. Funcţionalitatea a devenit activă în paralel cu cea a majorării tichetului de masă de la 20.17 de lei la 30 de lei.
„Ne interesează să ne adaptăm la dinamica pieţei, ştim că acest mod de a comanda mâncare a devenit o normalitate. Suntem parteneri cu o platformă în plină expansiune şi continuăm să creştem numărul de parteneriate”, spune Loredana Vătăvoiu, Marketing Director Up România.
Potrivit acesteia, cei aproximativ 1 milion de beneficiari de carduri Up Dejun pot plăti foarte simplu comenzile din aplicaţia Tazz. Concret, utilizatorii trebuie să descarce aplicaţia şi să se înregistreze, salvând cardul Up Dejun ca modalitate de plată în secţiunea ”Cardurile mele”. Ei pot înregistra şi salva detaliile de plată ca în cazul unui card bancar obişnuit.
„Începând cu luna iunie, clienţii noştri au peste 1.000 parteneri la care işi pot achita coşul de cumpărături cu ajutorul cardului Up Dejun, soluţia completând modalităţile de plată puse la dispoziţia clienţilor. Ca urmare, Tazz devine singura aplicaţie de food delivery din România unde clienţii pot plăti nu doar cu cardurile bancare, ci şi cu cele de masă”, adaugă Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz by eMag.
Serviciul de food delivery Tazz este disponibil în prezent în peste 30 de oraşe din România, printre care Buc