Revolut a depășit pragul de 2 milioane de clienți în România, în patru ani de la lansarea pe piața locală, în mai 2018. România este a doua cea mai mare piață de retail din lume pentru Revolut, după Marea Britanie, cu o rată de penetrare de 26% în rândul populației active, la nivel național. București este primul oraș Revolut din UE, iar 1 dintre 3 bucureșteni din categoria populației active este client Revolut, potrivit unui comunicat de presă al instituţiei.
„Revolut, super-aplicația financiară cu peste 18 milioane de clienți la nivel global, a atins pragul de 2 milioane de clienți pe piața locală, după 4 ani de prezență în România. Din mai 2018, când a avut loc lansarea oficială pe piața locală, până în iunie 2022, clienții români au realizat aproximativ 520 de milioane de tranzacții și au folosit aplicația pentru plăți, schimburi valutare, pentru a economisi în „pușculițe” digitale, dar și pentru investiții în criptomonede. Utilizatorii locali au descoperit, în timp, și alte utilizări ale Revolut, cum ar fi: realizarea de donații către organizații neguvernamentale prin caracteristica Donații, gestionarea cheltuielilor familiei cu Revolut Junior sau rezervarea cazării, pentru vacanțe, prin funcționalitatea Sejururi”, arată comunicatul Revolut România.
Eforturile constante de a satisface și susține nevoile și așteptările clienților au fost răsplătite, iar în prezent România este a doua cea mai mare piață de retail din lume pentru Revolut, după Marea Britanie, cu o rată de penetrare națională, în rândul populației active, de 26%. Mai mult, Bucureștiul este primul oraș Revolut din UE, iar unul din trei locuitori de vârstă activă este client Revolut. Profilul clientului Revolut din România este următorul: are, în medie, 36 de ani, locuiește într-un oraș mare, cu peste 250.000 de locuitori. Topul primelor 10 orașe din România este următorul: București (420.000 clienți), Iași (68.000), Cluj-Napoca (65.000), Timișoara (56.000), Brașov (50.000), Constanța (46.000), Craiova (34.000), Galați (29.000), Ploiești (28.000), Sibiu (26.000).
„Suntem mândri să vedem cum super-aplicația noastră contribuie la creșterea calității vieții clienților noștri și îmbunătățește oferta de pe piața bancară și financiară locală. În urmă cu patru ani, când ne-am lansat operațiunile în România, Revolut făcea pionierat cu primii aproape 20.000 de clienți, aceia care ne-au descoperit aplicația chiar înainte de intrarea oficială pe piață. La acel moment, doar 9,7% din populația României folosea internet banking, după cum arată statisticile oficiale. În 4 ani, procentul localnicilor care folosesc internetul în scopuri bancare și financiare a crescut la 18,5% și mai este loc de îmbunătățire în condițiile în care suntem sub media UE, din 2021, de 58%. În același timp, Revolut în România a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienți noi incluși anual, consolidându-și poziția pe piața locală prin lansările de noi produse financiare. Suntem hotărâți să inovăm continuu, aducând tot mai multă inovație în viața clienților noștri. Pentru 2022, intenționăm să adăugăm credite de nevoi personale și produsul Pay Later, alături de alte caracteristici relevante pentru stilul de viață al clienților noștri, dar și funcționalități pentru a spori controlul cheltuielilor, servicii de asigurare și protecție personală și a familiei, extinderea ofertelor personalizate pentru afaceri”, a declarat Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din România.