Delaco Distribution, companie deţinută de grupul francez Savencia Fromage & Dairy, a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri de 445,7 milioane de lei (90,6 milioane de euro), în creştere cu 11% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri de 401,3 milioane de lei (aproximativ 83 milioane de euro), potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finanţelor. Delaco Distribution a realizat anul trecut un profit net de 12,6 milioane de lei (2,5 milioane de euro), mai mult cu 17% faţă de anul precedent, când compania a avut un câştig net de 10,7 milioane de lei (2,2 milioane de euro), conform datelor publice. Distrubuitorul de lactate a ajuns anul trecut la un număr mediu de 380 de angajaţi.
Delaco distribuie lactate şi brânzeturi, deţine şi brand propriu, dar are în portofoliu şi branduri precum Ile de France, Elle & Vire, Lurpak, Starbucks sau Castello, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei. Delaco Distribution, situată în Codlea, judeţul Braşov, a fost înfiinţată în 1996 şi de la începutul anilor 2000 s-a concentrat pe producţia şi comercializarea de produse lactate, activitatea de producţie fiind ulterior externalizată producătorilor din România şi din alte ţări europene.
Din anul 2010, Delaco face parte din grupul Savencia, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa mondială de brânzeturi, cu o cifră de afaceri anuală de 5,6 miliarde de euro şi 4,7 miliarde de litri de lapte procesaţi, având aproximativ 22.000 de angajaţi, conform datelor de pe site-ul Savencia. Delaco este unul dintre brandurile româneşti puse pe picioare de antreprenori locali şi vândute către multinaţionale, afacerea fiind pornită de Tudor Comăniciu, Dragoş Comăniciu, Victor Vartolomei şi Romulus Dumitru.