SmartWrap, producător şi distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, a încheiat 2021 cu afaceri de peste 7,5 milioane de euro, echivalentul unei creşteri de 18% faţă de anul anterior.
Totodată, în ciuda provocărilor din piaţă, care s-au intensificat odată cu creşterea tot mai mare a preţurilor la materii prime, de la 800 euro/tonă la 2.200 euro, costuri mari de transport şi întârzieri la livrare, care au generat deficit de marfă, compania a reuşit să-şi menţină profitul constant.
În plus, a reuşit să încheie operaţiunea de modernizare a platformei de producţie, o investiţie de 350.000 de euro, şi să finalizeze procesul de rebranding. „După un an extrem de dificil, suntem bucuroşi că am încheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am menţinut profitabilitatea, asta în condiţiile creşterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de producţie şi noi angajaţi, a dublării preţurilor la materii prime şi crizei disponibilităţii produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adăugată prin creşterea ponderii în business a produselor HP (High Performance) – de la 35% în 2019, am atins 51% în 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung”, explică Melinda Mureşan, fondator şi Director General M&M Product/SmartWrap.
Producătorul fondat în urmă cu mai bine de două decenii drept M&M Product a trecut printr-o schimbare de identitate în 2020 şi a devenit SmartWrap. În acelaşi context, compania a investit circa un milion euro pentru a lansa o linie de produse eco-sustenabile, sub eticheta SmartGreen, reprezentând ambalaje flexibile din trestie de zahăr.
„Intrăm optimişti în 2022 şi ne propunem să creştem echipa de vânzări, să lansăm concepte şi produse noi în piaţă şi să implementăm un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienţi. Deja începem anul cu o noutate pentru clienţii noştri – 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienţi noi şi fidelizarea celor loiali”, adaugă Melinda Mureşan.
M&M Product activează pe piaţa din România din 1994, deţine o platformă la Râşnov – producţie şi depozit central şi operează în ţară prin cinci puncte de lucru regionale: Bucureşti, Cluj, Craiova, Bacău, Timişoara.
Compania are două divizii, producţie şi distribuţie, şi trei linii de business: Ambalaje flexibile Standard, Ambalaje flexibile High Perfromance (HP şi smart green) şi Utilaje.
Printre clienţii SmartWrap se numără companii care caută gama de ambalare industrială, de la ambalaje şi folii de paletizare, până la benzi adezive. Aceştia sunt de cele mai multe ori, producători, ambalatori, centre de logistică sau chiar distribuitori mai mărunţi.