
O tehnologie „revoluționară” de plombare a gropilor a fost surprinsă zilele trecute pe DN 1. În lipsa unui compactor, inspirați probabil de celebrele reclame cu Dorel, muncitorii care se ocupau de asfaltările „la rece” au găsit soluția să taseze asfaltul pus într-o groapă. Astfel, carosabilul pe DN 1 va fi ca-n talpă, nu ca-n palmă, după ce unul dintre muncitori a țopăit frenetic pe bitum pentru a-l lipi în groapă.
Mecanismul de asfaltare a fost și explicat de câțiva „părerologi” în drumuri, amuzați de situație: Dorel trebuie să fie ținut în frig aproximativ 20-30 de minute, pentru a fi determinat să țopăie. Se aruncă apoi o lopată de smacolină (denumirea necomercială a noului asfalt pentru autostradă), iar Dorel este stimulat cu un arzător să sară pe materialul oferit cu dărnicie de un consorțiu.
Dată fiind tehnologia revoluționară de asfaltare, există suspiciunea rezonabilă că marcajele rutiere de la final vor fi făcute cu ojă.
Sursa video: Info Trafic Prahova