
Lanţul de restaurante Maison des Crepes, lansat în 2016 de Valentin şi Ruxandra Strugaru,este în discuţii avansate şi pentru o locaţie în Braşov și a anunțat că se extinde cu patru restaurante în franciză în Buzău, Bucureşti, Ploieşti şi Iaşi, în parteneriat cu Grupul City Grill.
În vara acestui an, City Grill, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de restaurante din România, a preluat 49% din Maison des Crepes, iar Valentin Strugaru a păstrat pachetul majoritar. Strugaru a lucrat anterior în cadrul Domino’s Pizza, o multinaţională adusă local în sistem de franciză.
City Grill a plătit 500.000 de euro, sumă ce include şi cashoutul antreprenorului şi suma necesară investiţiilor iniţiale în procesul de francizare, scrie zf.ro.
Reţeaua Maison des Crepes are trei restaurante în Bucureşti şi două în provincie (Piteşti şi Constanţa), iar în acest an a lansat şi sistemul de franciză.
Pentru un astfel de local e nevoie de o investiţie de 30.000-50.000 de euro.
Conceptul Maison des Crepes adună câteva zeci de combinaţii de crepes şi pancakes, sărate sau dulci, şi o selecţie de produse complementare, produse gluten free, dar şi vegane, chiar şi baby friendly.
”Încă de la lansarea primului restaurant Maison des Crepes, românii au redescoperit clătitele, îndrăgostindu-se de preparatele noastre, fie că vorbim de clătite mai complexe, sau reţete simple, unele mai noi, altele devenite repere internaţionale, ce au cucerit lumea întreagă de-a lungul anilor. Ne onorează emoţia pe care o generăm cu fiecare preparat culinar şi artistic pe care îl servim clienţilor noştri şi ne dorim ca viitorii parteneri francizaţi să continue şi să dezvolte această tradiţie. Am creionat proiectul de expansiune prin franciză de la început în minte şi, paradoxal, iată că un moment de criză fără precedent a fost contextul optim pentru a îl aduce la realitate, alături de parteneri redutabili, fără de care nu am fi putut avea dinamica actuală şi alături de care planurile se conturează peste aşteptări”, a declarat Valentin Strugaru, Co-fondator Maison des Crepes.
Obiectivul dezvoltare ale celor doi mari parteneri implicaţi în acest business, Maison des Crepes şi City Grill, este de a deschide 30 de noi restaurante pe parcursul următorilor 3 ani.
”Franciza înseamnă antreprenoriat colaborativ şi noi căutăm acei antreprenori (francizori) care sunt deschişi să împartă cu francizaţii lor din rezultate şi performanţe. Ne-am alăturat proiectului Maison des Crepes din dorinţa de a construi împreună o reţea naţională cu 30 de locaţii în următorii 3 ani. Alături de creativitatea şi implicarea lui Valentin în business, a venit şi Dragoş Petrescu cu priceperea lui de a scala business-uri la nivel naţional, şi a construi sisteme şi proceduri de lucru unitar”, a declarat Raluca Voicu – Managing Partner Franchwise, partener consultant în expansiunea Maison des Crepes în franciză, în România.