Primăria Brașov a lansat în dezbatere publică, pe 9 noiembrie, proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea Regulamentului privind activităţile de ridicare, transport şi depozitare a vehiculelor staţionate/oprite neregulamentar pe raza municipiului.
21 de brașoveni au transmis propuneri cu privire la îmbunătățirea acestor reguli, care, în prezent, sunt analizate de către serviciul de specialitate din cadrul Primăriei. Dacă unele observații sunt pertinente, acestea ar putea fi introduse în regulament, iar apoi acesta aprobat de către Consiliul Local și ulterior să se și aplice.
Obiectivul Municipalității este ca după aprobarea acestor modificări, să înceapă activitatea de ridicare a acestor autovehicule, mai ales că există deja un contract încheiat între Primăria Brașov și un operator privat pentru ridicarea și transportul acestor mașini, există identificată și zona de depozitare, iar Direcția Fiscală a achiziționat și automatul pentru plata tarifelor de ridicare, transport și depozitare.
Banii pentru salariile personalului care va opera parcul de ridicări
Totodată, în vederea operaționalizării serviciului, pe lângă contractul încheiat cu un prestator, Primăria a alocat și sumele necesare pentru funcționarea parcului auto din Răcădău, unde vor fi duse mașinile parcate neregulamentar care au fost ridicate. Personalul care va deservi acest parc ar urma să fie cuprins în structura Serviciului Public Local Salvamont, Agrement și Parking Braşov și la ultima rectificare bugetară au fost alocate 24.000 de lei pentru salariile aferente personalului ce urmează a fi angajat. „S-a făcut această alocare bugetară, astfel încât în momentul în care se va aproba Regulamentul să se poată face și angajările pe posturi, iar personalul să își înceapă activitatea”, a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Brașov, Sorin Toarcea.